اخبار داغ

هزینه در آموزش و پرورش؛ سرمایه گذاری برای جامعه ای پویا و زنده است

هزینه در آموزش و پرورش؛ سرمایه گذاری برای جامعه ای پویا و زنده است
نجیب ویسی گفت: هزینه در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که اگر جامعه ای پویا و زنده ای داشته باشیم و نظام آموزش و پرورش بدون مشارکت سایر نهاد ها به تنهایی قادر به حل مسائل نیست و نیازمند مشارکت همگانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هزارماسوله ، جلسه شورای آموزش و پرورش نوسود با حضور رئیس اداره، ائمه جمعه شهرهای نوسود و نودشه  نماینده بخشدار و همچنین سایر اعضاء امروز در سالن جلسات اداره تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,

نجیب ویسی در این جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک هفته شورا ها اظهار داشت: کسب رتبه برتری  شورای آموزش و پرورش استان را در میان شوراهای آموزش و پرورش کشور تبریک می گوییم.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود با بیان اینکه کسب این رتبه در سایه تلاش ها و پیگیرهای مدیرکل بوده است، افزود: آموزش و پرورش به عنوان مهمترین و نهادینه ترین سازمان هر کشور بحساب می آید.

,

ویسی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «شوراهای آموزش و پرورش، تبلور اراده ی مردم و نظارت همگانی بر تعلیم و تربیت کشور است » و این  نشان از اهمیت این شورا است ؛ افزود: آموزش و پرورش از مهمترین نهاد هایی است که رسالت خطیر تعلیم و تربیت نسل آینده را برعهده دارد ،  بنابراین بایستی از همه ظرفیت ها بویژه مشارکت خانواده ها و خیرین استفاده کرد.

,

وی اضافه کرد: هزینه در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است  اگر جامعه ای پویا و زنده ای داشته باشیم باید به آموزش و پرورش توجه شود و نظام آموزش و پرورش بدون مشارکت سایر نهاد ها به تنهایی قادر به حل مسائل آموزش و پرورش نیست و نیازمند مشارکت همگانی است، که در این خصوص شورای آموزش و پرورش نقش آفرینی و زمینه خوبی را فراهم کرده است.

,

نجیب ویسی در این جلسه از اعضای صندوق خیرین هانا نودشه مستقر در شهر مریوان بابت تهیه 11 عدد تبلت برای دانش آموزان شهر نودشه صمیمانه تقدیر و تشکر و از خیر روستای نروی که تقبل هزینه خرید یک تبلت را برای دانش آموز در شهر نوسود کرده بود تشکر و تقدیر کرد.

,

وی ادامه داد: آموزش و پرورش نوسود در نه ماه گذشته با توجه شیوع کرونا، و تعطیلی  مدارس، توانسته است با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از مدارس روستایی که دارای جمعیت کمتر از ۱۰ نفر هستند بصورت حضوری و در هفته سه روز در کلاس حضوری د اشته باشند.

,

در ادامه جلسه امام جمعه شهر نوسود حاج ماموستا ملا حسین عینی ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش با بیان فعالیتهای دوران آقای ویسی از زحمات وی در جهت فعالیت ها و پیگیری امورات محوله تقدیر و تشکر و آرزوی موفقیت برایشان کرد.

,

امام جمعه شهر نودشه با تایید بر مصوبات جلسات قبل و تاکید بر حضور اعضای اصلی شورا در جلسات شورای آموزش و پرورش از تلاش ها و پیگیری جناب ویسی و همچنین در امورات مدارس تشکر و قدر دانی کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه