اخبار داغ

لیگ برتر والیبال بانوان| برد پیکان و سایپا؛ نارنجی‌ها یک قدم تا قهرمانی/ زارع و زارعی امتیازآورترین شدند

لیگ برتر والیبال بانوان| برد پیکان و سایپا؛ نارنجی‌ها یک قدم تا قهرمانی/ زارع و زارعی امتیازآورترین شدند
تیم سایپا با شکست ذوب‌آهن به چهارمین برد متوالی خود در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان دست یافت تا با عنوان قهرمانی این رقابت‌ها تنها یک برد فاصله داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین روز هفته دوم مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (دوشنبه) با دو دیدار در سالن فدراسیون پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در نخستین مسابقه امروز، شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان به مصاف شهرداری قزوین رفت و با شکست سه بر صفر این تیم، به دومین برد خود در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان دست یافتند تا همچنان برای کسب مقام در این مسابقات امیدوار باشند.
,
شاگردان اکرم قهرمانی سرمربی تیم شهرداری قزوین در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 17 و 25 بر 16 مغلوب حریف شدند تا چهارمین ناکامی خود را در مرحله نهایی تجربه کنند و دیگر امیدی به قهرمانی در این رقابت‌ها نداشته باشند.
,
فرحناز قویدل، مرضیه ابراهیم‌زاده، اکرم ابن‌یمین و محبوبه زرنویس‌زاده به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر دیدار دو تیم پیکان و شهرداری قزوین را بر عهده داشتند که به مدت 85 طول کشید.
,
الهام فلاح بازیکن تیم شهرداری قزوین در ست سوم این مسابقه کارت زرد از داور نخست دریافت کرد.
,
در دومین مسابقه امروز، تیم‌های سایپا تهران و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان مریم‌السادات هاشمی سه بر یک پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال بانوان را برای دومین بار در مرحله نهایی شکست دادند و به چهارمین برد متوالی خود در مرحله نهایی این رقابت‌ها دست یافتند.
,
ذوب‌آهن در ست سوم این مسابقه 25 بر 15 پیروز شد اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 20 و 25 بر 21 مغلوب سایپا شد تا با دو برد و دو شکست همچنان در رتبه دوم جدول باقی بماند.
,
پوران زارع از تیم سایپا و فرزانه زارعی از تیم ذوب‌آهن با کسب 16 پوئن، امتیازآورترین بازیکنان این مسابقه بودند.
,
ماندانا مطیعی، زهرا بشیری، اکرم ابن‌یمین و پریچهر غفاری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر دیدار دو تیم سایپا و ذوب‌آهن را بر عهده داشتند که به مدت 124  طول کشید.
,
در نخستین مسابقه امروز نیز شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان به مصاف شهرداری قزوین رفتند و با شکست سه بر صفر این تیم، به دومین برد خود در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان دست یافتند.
,
هفته سوم متمرکز لیگ برتر بانوان روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه 7 و 9 بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد تا رتبه‌بندی نهایی چهار تیم سایپا، پیکان، ذوب‌آهن و شهرداری قزوین مشخص شود.
,
 
,
*زارع و زارعی امتیازآورترین بازیکنان روز دوم هفته دوم
,
پوران زارع از تیم سایپا و فرزانه زارعی بازیکن تیم ذوب‌آهن، به طور مشترک عنوان امتیازآورترین بازیکن روز دوم هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر بانوان را به خود اختصاص دادند.
,
در بازی‌هی امروز سایپا با شکست 3 بر یک ذوب‌آهن، به چهارمین پیروزی متوالی خود در این مرحله از رقابت‌ها دست یافت.
,
در این مسابقه، پوران زارع بازیکن سایپا و فرزانه زارعی از تیم ذوب‌آهن با کسب 16 پوئن، به طور مشترک امتیازآورترین بازیکن مسابقات روز دوم شدند.
,
در دیگر دیدار امروز، پیکان 3 بر صفر شهرداری قزوین را شکست داد و الهه پورصالح بازیکن پیکان با کسب 15 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد. در تیم شهرداری قزوین نیز فهمیه خلیلی با کسب 10 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این تیم بود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه