اخبار داغ

پرسپولیسی‌ها پس از پیروزی مقابل فولاد چه گفتند؟!

عالیشاه: اگر زورکی مرا تحمل کنند در پرسپولیس نمی‌مانم/ کنعانی: همسترینگم پاره شد و دندانم شکست/ پیروانی: داوری ما را عصبی کرده/ امیری: باز هم صدرنشین می‌شویم

عالیشاه: اگر زورکی مرا تحمل کنند در پرسپولیس نمی‌مانم/ کنعانی: همسترینگم پاره شد و دندانم شکست/ پیروانی: داوری ما را عصبی کرده/ امیری: باز هم صدرنشین می‌شویم
بازیکنان تیم پرسپولیس پس از پیروزی مقابل تیم فولاد به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید عالیشاه پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: خداراشکر، روند مساوی‌هایی که داشتیم امروز شکسته شد. علی‌الخصوص که مقابل تیم خوب، جنگنده و دونده فولاد بود. این تیم کادرفنی خوبی دارد. شکست دادن این تیم در این شرایط خیلی خوب بود و این سه امتیاز خیلی به دردمان می‌خورد. باید به فکر بازی‌های آینده باشیم، چون امتیازات زیادی را از دست دادیم و در آینده نباید این اتفاقات بیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
عالیشاه در مورد پنالتی تیم فولاد گفت: پنالتی را نمی‌دانم. تا جایی که شنیدم نبوده و باید ببینم  پنالتی بوده یا نه چون خودم ندیدم. البته این وظیفه من نیست و کارشناسان باید بگویند.
,
وی در مورد اینکه ظرفیت نیمکت نشینی او باعث بیشتر شدن محبوبیتش بین هواداران شده، عنوان کرد: تا جایی که به من احتیاج باشد در خدمت تیم هستم ولی اگر حس کنم یک لحظه در جایی بار اضافی هستم و زورکی بخواهند من را نگه دارند، نمی‌مانم.
,
 
,
کنعانی‌زادگان: اعصاب برایم نگذاشتند!
,
محمد حسین کنعانی‌زادگان بعد از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و مصدومیت خودش اظهار داشت: فکر کنم باید ام آر آی بگیرم و همسترینگم پاره شد. اعصاب برایم نگذاشتند و دندانم را هم شکستند. هم اینکه از پشت به من ضربه زدند به داور می گویم چه شده می گوید هند شده، اگر توپ به شانه‌ام هم خورد من دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم.
,
وی در مورد اعتراض‌هایش به داوری عنوان کرد:  همه چیز واضح بود هم کارت گرفتم و از بازی بعد محروم شدم  و هم همسترینگم پاره شد. به نظرم پرسپولیس گناه دارد با این تیم چنین کاری نکنید این تیمی بزرگ و مردمی است.
,
مدافع پرسپولیس در مورد اینکه کریم باقری مربی تیم به او چه می‌گفت، اظهار داشت: کریم می‌گفت ‌آرام باش می دانم حق باتوست. 
,
کنعانی‌زادگان در مورد اینکه دروازه‌بان فولاد می‌گفت پرسپولیسی‌ها وقت کشی کردند، گفت:  وقتی می بازند همه چیز می‌گویند.
,
 
,
پیروانی: داوری‌ها ما را عصبانی می‌کند
,
افشین پیروانی پس از بازی با فولاد با اعتراض به عملکرد تیم داوری اظهار داشت: داوری‌ها باید بهتر باشد. داور پشت دروازه‌ گذاشتند که به صحنه نزدیک است اما  اکثر کارشناسان گفتند صحنه پنالتی فولاد درست نبود. وقتی در خانه خودمان اینگونه داوری برعلیه ما است همه عصبانی می‌شوند.
,
وی درباره تنش‌های ایجاد شده در پایان این مسابقه و درگیری مهدی هاشمی نسب با پرسپولیسی‌ها گفت: این بحث ها فوتبالی است و مشکل خاصی نبود.
,
مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد: فکر می‌کنم داوری هفته ها است به تیم ما آسیب می‌رساند. داوران خوبی داریم اما قضاوت‌های شان در نتیجه تاثیرگذار می‌شود. برنامه ریزی شده نیست اما داوران علیه تیم پرسپولیس قضاوت می کنند.
,
پیروانی افزود: باید دقت بیشتری شود. داور خط گذاشته‌اند اما نظرات متفاوت است. فقط بحث همین پنالتی نیست بلکه ما به داوری دیدارهای قبلی مانند بازی دربی و سپاهان هم اعتراض داریم. این بحث‌ها تاثیرگذار است و داوران باید بیشتر دقت کنند.
,
 
,
امیری: باز هم صدرنشین می‌شویم
,
وحید امیری بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:  بازی فوق العاده سنگینی بود. می‌دانستیم فولاد با تمام توانش برای امتیاز  گرفتن آماده است و می‌دانستیم که کار راحتی نداریم. خدا را شکر می‌کنم برخلاف بازی‌های قبل توانستیم پیروزی را حفظ کنیم و سه امتیاز را بگیریم.
,
وی در مورد اینکه پرسپولیس دوباره صدرنشین خواهد شد، گفت: بله شک نکنید. استارتش از بازی قبل( مسابقه با استقلال) بود هم فوتبال خوب انجام دادیم اما نتوانستیم پیروز شویم متاسفانه ولی مروز با بردیم و امیدوارم این روند را حفظ کنیم و به انچه استحقاقش را داریم برسیم.
,
امیری در مورد اینکه چرا آخر مسابقه کمی عصبی بودید عنوان کرد: شرایط بازی سخت بود متاسفانه همیشه از داوران حمایت کرده‌ایم اما  داور با پنالتی که گرفت جو بازی را خراب کرد و باعث تنش بین دو تیم و نیمکت‌ها شد و همین مساله باعث شد که ما هم عصبی شویم. امیدوارم که همانطوری که انتظار داریم داوران بهتر شوند از آنها قضاوت های خوبی شاهد باشیم.
,
وی در مورد اینکه هاشمی نسب مربی فولاد گفته پرسپولیس تیم خاص است، گفت: نظری ندارم. هاشمی نسب خیلی به ما لطف دارند اما شما دیدید که امروز حتی با پنالتی ناحق گل خوردیم. من هاشمی نسب را خیلی دوست دارم اما نباید این حرف‌ها را بزند. آنها تیم خوبی دارند و در ادامه راه برایشان آرزوی موفقیت دارم.
,
 
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه