اخبار داغ

تودهنی قشنگی از آقا کریم خوردم؛

کنعانی‌زادگان: اشتباهات داوری نمی‌تواند پرسپولیس را زمین بزند/ مطمئن باشید امسال هم قهرمان لیگ می‌شویم

کنعانی‌زادگان: اشتباهات داوری نمی‌تواند پرسپولیس را زمین بزند/ مطمئن باشید امسال هم قهرمان لیگ می‌شویم
مدافع تیم پرسپولیس گفت: هیچ تفاوتی ندارد که من و یا مدافع جوان ما احسان حسینی بازی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین کنعانی زادگان درباره حواشی بازی با تیم فولاد خوزستان و پنالتی اعلام شده در این بازی عنوان کرد: در آن صحنه فقط من متوجه شدم که ضربه ای از پشت به سر من خورد، جاگیری داور در آن صحنه بسیار خوب بود و نمی دانم چه گونه این صحنه را پنالتی تشخیص داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کنعانی زادگان درباره مصدومیت همسترینگ خود در این بازی عنوان کرد: به خاطر فشار عصبی که در آن صحنه به من وارد شد و شکستن دندان و در رفتن کتفم شرایط بدی را داشتم اما به امید خدا فردا تست می دهم و باید ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

,

او گفت: هم من و هم آقای حسینی از قبل از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی بودیم و با درد بازی می کردیم. بازی های تیم ملی نیز خیلی مهم است ولی حقیقت این است ما تمام توانمان را برای پرسپولیس می گذاریم چرا که هواداران همیشه پشت ما هستند و این روزها نیز جایشان خالی است.

,

وی در مورد برخورد کریم باقری با او گفت: آقای باقری به من گفت صحبت نکن چونکه یک کارت زرد داری و ممکن است اخراج شوی. دو تا تو دهنی قشنگ هم به من زد که فکر کنم به موقع بود. زمانی که آقای باقری به من  تودهنی زد، خونریزی دهان من نیز بیشتر شد.

,

کنعانی زادگان گفت: هفته قبل مقابل استقلال بازیکن این تیم باید اخراج می شد اما داور به اشتباه این کار را نکرد و امروز هم یک پنالتی ناحق بر علیه تیم ما گرفته شد اما می خواهم عنوان کنم که با این تصمیم ها نمی توانند پرسپولیس را زمین بزنند و تنها انگیزه ما را برای موفقیت بیشتر می کنند.

,

مدافع پرسپولیس درباره صحنه خطای پنالتی گفت: من تصور میکردم به سود ما خطا انجام شده است. زمانیکه من دیدم دندانم در دستم است و از دماغم خون می آید، با خودم گفتم فدای تار موی هواداران پرسپولیس. ولی زمانیکه فهمیدم داور پنالتی گرفته، شوکه شدم. ما در این بازی واقعا به 3 امتیاز نیاز داشتیم. در بازی های گذشته نیز دقایق پایانی گل تساوی را می خوردیم و اینقدر خوب بازی که لایق برد بودیم.

,
مدافع پرسپولیس گفت: تیم ما به ۳ امتیاز این بازی بسیار نیاز داشت چون متاسفانه در بازی های گذشته نتوانسته بودیم نتایج خوبی بگیریم اما خدارا شکر این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.
,

کنعانی درباره محرومیت خود در بازی بعدی پرسپولیس گفت: هیچ تفاوتی ندارد که من و یا مدافع جوان ما احسان حسینی بازی کند.

,

او ادامه داد : تیم ما تنها با داشتن هشت بازیکن بزرگسال به فینال آسیا رفت و مطمئن باشید این فصل نیز مانند سال های گذشته تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه