اخبار داغ

قول سرمربی تیم فوتبال نفت‌وگاز گچساران به هواداران

قول سرمربی تیم فوتبال نفت‌وگاز گچساران به هواداران
جهانبخش جعفری گفت: خواهشی دارم از مسئولین و مردم که سعی کنید جوانان و بازیکنان بومی گچساران را حمایت کنید، چرا که آینده متعلق به جوانان این شهر است و قول می‌دهم که این تیم بهتر از این خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانبخش جعفری، سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت تیمش قبل از تقابل با "امید گناوه" گفت: در این هفته هایی که گذشت متاسفانه نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم و دلایلی مختلفی همچون بحث بدنسازی و کم تجربگی بازیکنان را داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: بنابراین سعی کردیم که کم کم شرایط  تیم را بهتر کنیم، خوشبختانه امروز برای یک دیدار جذاب شرایط ایده آل است و آماده هستیم که با تیم صدر جدول گروه الف روبرو شویم، به هرحال فکر می کنم دیدار خوبی داشته باشیم.

,

جعفری درادامه تصریح کرد: با توجه به اتفاقات و شکست در دیدارهای گذشته؛ مجموعه مدیریت باشگاه و همه بازیکنان و کادر فنی هم قسم شده اند که ادامه روند با جدیت دنبال شود و ان شاءالله از این هفته روال تیم هم مثبت و بهتر خواهد شد.

,

سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران در خصوص تیم رقیب این هفته اظهارکرد: تیم امید گناوه بازیکنان با کیفیتی دارد،واقعیت امر این است که تیم گناوه در عین تجربه از بازیکانان مسن نیز بهره می برد پس براین اساس جوان بودن تیم ما می تواند بر این موضوع غلبه کنم و معتقدم هرچه قدر از تایم بازی بگذرد شرایط هم بهتر خواهد شد.

,

وی با اشاره به نقش هواداران در موفقیت تیمش افزود: از گذشته این امر حاکم بوده که یکی از عوامل پیشرفت گچساران در عرصه ورزش همین تماشاگرانش بوده است، بنابراین نبود تماشاگران با توجه به شرایط کرونایی به تیم لطمه خواهد زد.

,

جعفری در ادامه گفت: بنابراین امیدواریم که این تیم را حمایت کنند و حمایت هایشان پشت این تیم جوان و بومی باشد که بتوانیم در سایر دیدارهای آینده نیز به هدف خود برسیم و با کسب امتیازات لازم زمین مسابقه را ترک کنیم.

,

سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: خواهشی که از همه دارم چه مسئولین و چه مردم، این است که سعی کنید جوانان و بازیکنان بومی گچساران را حمایت کنید، چرا که آینده متعلق به جوانان این شهر است و این قول را می دهم که این تیم بهتر از این خواهد شد.

,

وی در پایان اظهارکرد: با این وجود از همه مردم ومسئولین و از همه کسانی که فوتبال گچساران را دوست دارند می خواهم که این جوانان را حمایت کنند که ان شاءالله جواب خوبی هم خواهند گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه