اخبار داغ

رئیس شورای شهر خرم‌آباد خبر داد؛

تکمیل ۱۴ پروژه عمران شهری خرم‌آباد نیازمند تامین اعتبار/ پل "آیت‌الله کمالوند" افتتاح می‌شود

تکمیل ۱۴ پروژه عمران شهری خرم‌آباد نیازمند تامین اعتبار/ پل "آیت‌الله کمالوند" افتتاح می‌شود
کوشکی با اشاره به تکمیل 14 پروژه عمران شهری خرم آباد، گفت: با توجه به کمبود اعتبارات و مشکلات مالی، هزینه های در نظر گرفته شده برای تکمیل پروژه ها جوابگو نیست و نیازمند تامین اعتبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رستم کوشکی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: تکمیل پروژه های نیمه کاره در اولویت قرار دارد که در این راستا پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند در اولویت تکمیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به وجود ۱۴ پروژه نیمه کاره در خرم آباد، افزود: درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه ها متفاوت است که شامل پروژه پل اناری، پل کمالوند، پل ۹ دی، کانال مرکب پل حاج عمران، پل ماسور، کانال آبهای سطحی کنار زیر گذر شهری سلیمانی، کانال انتهای شهرک حکمت، دفع آبهای سطحی کوچه های میدان تیر، پارک بانوان جنوب شهر، پارک صخره ای انتهای پشته حسین آباد، پارک محله بسیجیان، پارک شاپوری، آبشار طلایی و تعریض فاز اول خیابان انقلاب از پادگان ۰۷ تا چهار راه پل پیروزی است.

,

رئیس شورای شهر خرم آباد تصریح کرد: برخی از این پروژه ها مانند پل ها در سیل سال گذشته دچار آسیب شد که در دستور کار بازسازی قرار گرفته اند؛ با توجه به کمبود اعتبارات و مشکلات مالی، هزینه های در نظر گرفته شده برای تکمیل پروژه ها جوابگو نیست اما برنامه ریزی لازم صورت گرفته که بخشی از این پروژه ها تا قبل از سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد.

,

وی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال عنوان کرد: پل آیت اله کمالوند برای افتتاح در دهه فجر پیشنهاد شده که در صورت فراهم بودن شرایط افتتاح می شود؛ همچنین خرید دو دستگاه ماشین آلات آتش نشانی و پمپ های آب از دیگر اقدامات شورای شهر بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه