اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان خبر داد؛

برپایی ۲۸۱ دستگاه چادر امدادی در مناطق زلزله‌زده هرمزگان

برپایی ۲۸۱ دستگاه چادر امدادی در مناطق زلزله‌زده هرمزگان
سلحشور با اشاره به خدمات‌رسانی هلال احمر به آسیب‌دیدگان زلزله ۵.۵ ریشتری شهرستان بندرلنگه از برپایی ۲۸۱ دستگاه چادر در این مناطق خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ساعت ۰۱:۰۱:۰۳ بامداد شنبه ۲۷دی ماه، زمین‌لرزه‌ای با شدت ۵/۵ریشتر بندرکنگ در غرب هرمزگان را لرزاند این زلزله که در عمق ۱۹کیلومتری رخ داد در مناطق مختلفی از استان هرمزگان نیز احساس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

شدت زمین لرزه ۳۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار را در محدوده شهرستان های بندرلنگه، قشم و خمیر تحت تاثیر قرار داد که روستاهای کلاتو سایه خوش و دژگان در شهرستان بندرلنگه دچار آسیب شدند.

,

براثر این زلزله در برخی از منازل ترک‌خردگی دیوارها دیده شده و ریزش کوه هم بخشی از جاده‌ی بندرخمیر به بندرلنگه را مسدود کرد که خوشبختانه این زمین لرزه هیچ گ.نه خسارت جانی را به دنبال نداشته است.

,

برپایی ۲۸۱ دستگاه چادر امدادی در مناطق زلزله زده هرمزگان

, برپایی ۲۸۱ دستگاه چادر امدادی در مناطق زلزله زده هرمزگان,

مختار سلحشور،مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با اشاره به وقوع زمین لرزه ۵.۵ ریشتری در بندرکنگ در روز۲۷ دی ماه اظهار کرد:۱۱ تیم عملیاتی متشکل از ۴۳ امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان در مناطق متاثر از زلزله ارائه دادند.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان عنوان کرد: وقوع زمین لرزه منجر به ترک خوردگی برخی از منازل روستایی شد از این رو اردوگاه اسکان اضطراری و توزیع اقلام امدادی در روستاهای کلاتو ، دژگان و سایه خوش انجام شد.

,

سلحشور با اشاره به برپایی ۲۸۱ دستگاه چادر امدادی در مناطق زلزله زده خاطر نشان کرد:از نخستین ساعات وقوع زلزله توزیع اقلام ضروری از قبیل ۸۵۰ تخته پتو، ۳۷۵ تخته موکت، بسته های اضطراری ۲۴ ساعته، ۱۲۲ شعله والور و فانوس، ست بهداشتی و اقلام خوراکی بین متاثرین زلزله صورت گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه