اخبار داغ

برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش/ بازگشایی پلکانی باشگاه ها، ورزشگاه ها و اماکن ورزشی

برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش/ بازگشایی پلکانی باشگاه ها، ورزشگاه ها و اماکن ورزشی
چهل و یکمین نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار و برای بازگشایی پلکانی باشگاه ها، ورزشگاه ها و اماکن ورزشی تصمیم گیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، چهل و یکمین نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ریاست غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در سالن جلسات این فدراسیون برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست که با حضور حاکمی، سعیدی، مرادی، ماهر، پورغریب، رضایی، اردیبهشت، خانم فرساد، لشکری، پورسعید، پیمان فخری، حامد عباسی، کریم حسینی و دیگر اعضای ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار شد، موضوع از سرگیری فعالیت های ورزشی استان ها با توجه به رنگ بندی و شرایط جدید کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

,

در این جلسه مصوب شد به منظور تسهیل بازگشایی باشگاه ها و نظارت بر آنها، یک نماینده از استخر یا باشگاه در مورد کرونا آموزش دیده و گواهینامه دریافت کند. همچنین با توجه به تغییر شرایط در مورد بازنگری پروتکل ها جلسه‌ای با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و فدراسیون تشکیل شود.

,

از پیشنهاداتی که اعضای ستاد مقابله با کرونا در جلسه مطرح کردند، این که با راه اندازی خط شکایات و پیشنهادها هزینه‌های نظارتی باشگاه‌ها تا حدودی کاهش یابد و همچنین دستورالعمل برگزاری کلاس های آموزشی مصوب وزارت بهداشت با توجه به شرایط جدید به روز رسانی شود.

,

همچنین مقرر شد نحوه بازگشایی باشگاه ها، ورزشگاه ها و اماکن ورزشی ایمن از نظر کرونا به صورت پلکانی انجام شود. روند صدور گواهی باشگاه های ایمن از سوی دفتر امور باشگاه ها مورد توجه قرار گیرد و در مورد ورزش های کارگری و دانشجویی، ارائه مجوز به بازنگری شرایط و دستورالعمل ها موکول شود.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه