اخبار داغ

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست:

افزایش ۳۵ درصدی حقوق محیط‌بانان برای تأمین تجهیزات

افزایش ۳۵ درصدی حقوق محیط‌بانان برای تأمین تجهیزات
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از افزایش ۳۵ درصدی فوق‌‌العاده پرداختی حقوق محیط‌بانان از ابتدای سال آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست به پیگیری‌‌‌های انجام شده برای افزایش میزان حقوق محیط‌بانان و تأمین تجهیزات آنها اشاره و اظهار کرد: براساس پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم، فوق‌العاده پرداختی ویژه محیط‌بانان، از ابتدای فروردین سال آینده در حقوق‌شان اِعمال می‌شود که این شامل تمام کارکنان یگان حفاظت محیط زیست است.

وی افزود: طبق مجوزی که از سوی سازمان برنامه و بودجه صادر شده، فوق‌العاده پرداختی محیط‌بانان از ابتدای سال آینده،  35 درصد افزایش می‌یابد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست همچنین از تخصیص ردیف بودجه مستقل برای این یگان در بودجه سال آینده خبر داد و گفت: تخصیص این ردیف بودجه مستقل که برای اولین بار انجام شده، شامل تأمین تجهیزات و جیره غذایی کارکنان یگان حفاظت و محیط‌بانان است که در سال‌های آینده نیز در قالب لوایح بودجه سالانه گنجانده خواهد شد.

محبت‌خانی با تأکید بر اینکه افزایش 35 درصدی فوق‌العاده پرداختی کارکنان یگان حفاظت محیط زیست و محیط‌بانان جدای از افزایش سالانه حقوق کارکنان یگان حفاظت است، افزود: مشخص شدن ردیف بودجه مستقل برای تأمین تجهیزات یگان حفاظت محیط زیست و محیط‌بانان موجب تقویت بنیه محیط‌بانان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی دانست و گفت: قرار است از محل افزایش 35 درصدی فوق‌العاده محیط‌بانان 42 قلم کالا و تجهیزات، اعم از کوله، و تجهیزالت البسه محیط‌بانی تهیه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این تجهیزات محیط‌بانان، طبق قوانین گذشته گارد حفاظتی تأمین می‌شد که با مستقل شدن این ردیف بودجه، وضعیت تأمین تجهیزات محیط‌بانان ساماندهی شده است و مشکلاتی از این حیث نخواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

منبع: تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه