اخبار داغ

لیگ تنیس روی میز فرانسه| پیروزی تیم های برادران عالمیان و میرالماسی/ 2 برد نوشاد و یک برد نیما

لیگ تنیس روی میز فرانسه| پیروزی تیم های برادران عالمیان و میرالماسی/ 2 برد نوشاد و یک برد نیما
لیگ تنیس روی میز فرانسه با پیروزی تیم نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و امین میرالماسی پیگیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، با شروع سال جدید میلادی و در ادامه مسابقات لیگ های تنیس روی میز A و B فرانسه، ستاره های ایرانی به میدان رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, A, B,

مسابقات هفته نهم لیگ Pro B فرانسه با پنج دیدار پیگیری شد و T.T THORIGNE-FOUILLARD با حضور نوشاد عالمیان به میدان رفت.

, Pro B, T.T THORIGNE-FOUILLARD,

در دیدار تیم های T.T THORIGNE-FOUILLARD  و ISSEENNE E.P  رده نهمی، نوشاد عالمیان در ترکیب تیم T.T THORIGNE-FOUILLARD دو بار به میدان رفت. او ابتدا در نخستین دیدار در مقابل ریوآل کوین قرار گرفت و در سه ست پیاپی به پیروزی رسید.  در دومین دیدار در این مسابقات و در تقابل با مادرید مارکوس مکزیکی دارای رده ۷۶ جهانی نیز با نمایش یک بازی چشم نواز، 3 بر یک به پیروزی دست یافت و در نهایت تیم T.T THORIGNE-FOUILLARD با کسب  پیروزی 3 بر یک در این دیدار با ۲۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

, T.T THORIGNE-FOUILLARD, ISSEENNE E.P, T.T THORIGNE-FOUILLARD, T.T THORIGNE-FOUILLARD,

در دیگر دیدار این هفته و در تقابل بین تیم های ۴S TOURS و METS T.T، تیم ۴S TOURS در غیاب امین میرالماسی در مقابل حریفش به پیروزی ۳ بر یک دست یافت و با قرار گرفتن در رده ششم، جایگاه خود را در جدول رده بندی این لیگ بهبود بخشید.

, S TOURS, METS T.T, S TOURS,

در هفته هشتم لیگ Pro A، تیم LAROMAGNE T.T در حضور نیما عالمیان به مصاف تیم پنجم جدولی T.T.C CAEN رفت. نیما در اولین دیدار خود در این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک بازی را به هاچارد آنتوین فرانسوی با رنک ۲۷۲ جهانی واگذار کرد.

, Pro A, LAROMAGNE T.T, T.T.C CAEN,

نیما در دومین دیدارش در این مسابقه در مقابل استویانو نیاگو ایتالیایی و دارای رنک ۱۰۲ قرار گرفت با نتیجه مشابه ۳ بر یک به پیروزی رسید تا در نهایت تیمش با کسب پیروزی ۳ بر یک در این دیدار، با یک بازی کمتر و با ۱۹ امتیاز به همراه تیم S.P ROUEN در رده سوم این مسابقات قرار بگیرد.

, S.P ROUEN,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه