اخبار داغ

رییس قرارگاه ۱۷ ربیع شهرستان گالیکش:

تمام ظرفیت بسیج برای نظارت بر بازار پای کار آمد

تمام ظرفیت بسیج برای نظارت بر بازار پای کار آمد
فرمانده سپاه گالیکش گفت: تمام ظرفیت بسیج در عرصه نظارت بر بازار پای کار آمده است و می‌بایست تمام ارگان‌ها با تعامل و سعه صدر بتوانند در این جنگ تمام عیار اقتصادی که دشمن با تحریم‌های ظالمانه به‌وجود آورده است، مشکلات بازار و کمبود اقلام معیشتی مردم را برطرف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، احمد کوهستانی در جلسه با اعضای قرارگاه ۱۷ ربیع شهرستان گالیکش اظهار داشت: تمام ظرفیت بسیج در عرصه نظارت بر بازار  پای کار آمده است و می‌بایست تمام ارگان‌ها با تعامل و سعه صدر بتوانند در این جنگ تمام عیار اقتصادی که دشمن با تحریم‌های ظالمانه به‌وجود آورده است، مشکلات بازار و کمبود اقلام معیشتی مردم را برطرف نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: عملکرد قرارگاه ۱۷ ربیع در حوزه مدیریت بر شبکه توزیع اقلام ضروری و به تعادل رساندن آن کاملا مشهود است و در این مسیر مشکلاتی وجود دارد که با تعامل ارگان‌ها و نهادهای مربوطه می‌توان این مشکلات را برطرف کرد.

,

 رئیس قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه گالیکش گفت: این قرارگاه با تلاش‌های بسیج اصناف جلسات پیرامون این موضوع را به‌صورت مستمر برگزار می‌کند تا در عرصه نظارت بر انبارهای ورودی و خروجی کالاها؛ سامانه بازارگاه و کمک اثربخش به شبکه بازرسان بازار بتواند نقش تاثیر گذاری را در کنترل بازار و آرامش نسبی بر قیمت‌ها و کنترل بازار داشته باشد.

,

کوهستانی تاکید کرد: تمام تلاش مسئولین شهرستان و اعضای قرارگاه ربیع رسیدن کالاهای معیشتی و اقلام ضروری به دست مردم است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه