اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان زنجان خبرداد

پیش‌بینی بارش برف و کاهش شدید دما در استان زنجان

پیش‌بینی بارش برف و کاهش شدید دما در استان زنجان
رحمان نیا مدیرکل هواشناسی استان زنجان از ورود سامانه جدید بارشی جدید در پایان هفته به استان زنجان خبرداد و گفت: با ورود این سامانه شاهد بارش برف و کاهش شدید دما در استان خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه ایام پایانی هفته زنجان برفی و بارانی خواهد بود اظهار کرد: هم اکنون هوای استان زنجان صاف تا قسمتی ابری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه دمای هوای استان زنجان روند کاهشی پیدا کرده است تصریح کرد: وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی شده که تا روز چهارشنبه تداوم خواهد داشت.

,

مدیرکل هواشناسی استان زنجان بیان کرد: عصر روز چهارشنبه این هفته سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد که پیش‌بینی شده این سامانه به مدت دو روز در زنجان فعال خواهد بود.

,

وی عنوان کرد: با ورود این سامانه به استان زنجان شاهد برف و کولاک در ارتفاعات استان خواهیم بود.

,

رحمان‌نیا خاطر نشان کرد: دمای هوای استان زنجان از روز پنج شنبه با کاهش محسوسی همراه می‌شود که افت دما 10 تا 15 درجه زیر صفر پیش‌بینی شده است.

,

وی با بیان اینکه افت دما تا روز یکشنبه هفته آینده در استان مستقر خواهد بود گفت: انتظار داریم کمینه دمای هوای زنجان در این روزها به منفی 15 درجه برسد.

,

مدیرکل هواشناسی استان زنجان تاکید کرد: کاهش دما در برخی مناطق کوهستانی تا مرز 20 درصد زیر صفر پیش‌بینی شده است.

,

وی در پایان متذکر شد: که هم استانی‌ها به دلیل وزش باد شدید از توقف در کنار ساختمان‌های نیمه کاره جدا خودداری کنند.

,

رحمان‌نیا همچنین تاکید کرد: کشاورزان نیز به دلیل کاهش محسوس دما اقدامات محافظتی به ویژه در گلخانه‌ها انجام دهند تا دچار خسارت احتمالی نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه