اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

۳۱۷ نفر تاکنون در تربت حیدریه بر اثر کرونا جان باختند

۳۱۷ نفر تاکنون در تربت حیدریه بر اثر کرونا جان باختند
رستمی با بیان اینکه تاکنون ۳۱۷ نفر در این شهرستان بر اثر بیماری کرونا جان باختند، گفت: تعداد بستری ها به ۱۸ نفر کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رستمی، فرماندار تربت حیدریه در خصوص تامین کالاهای اساسی این شهرستان در گفت و گو با صبح توس؛ با اشاره به اینکه ما مسئول تنظیم بازار و تعدیل قیمت ها هستیم نه تامین بازار، افزود: تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی اتخاذ شده تا اقلام ضروری با نرخ مصوب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه به دنبال بازنگری در میزان سهمیه های ابلاغی کالاهای اساسی هستیم، بیان کرد: مردم با خرید متعارف، تدریجی و پرهیز از ذخیره‌سازی و خرید مازاد، ستاد تنظیم بازار را در تامین به موقع کالاهای اساسی یاری کنند.

,

رستمی، خروج شهرستان از وضعیت قرمز و اضطراری ناشی از شیوع کرونا را حاصل تعامل و همراهی مردم با مسئولین دانست و تاکید کرد: نحوه توزیع اقلام اساسی باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی باشد که در این راستا از مردم درخواست داریم در محل توزیع این کالاها فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کنند.

,

فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه تاکنون ۳۱۷ نفر در این شهرستان بر اثر بیماری کرونا جان باختند، گفت: در حال حاضر وضعیت مطلوبی داریم و تعداد بستری ها از ۲۲۰ نفر به ۱۸ نفر کاهش یافته است

,

رستمی بار دیگر عادی پنداری و ساده انگاری بیماری کرونا را خطرناک دانست و از مردم خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز ار تجمعات و اجتماعات غیر ضروری مسئولین را در امر مدیریت شیوع این بیماری همراهی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه