اخبار داغ

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان:

عمل به تعهدات ارزی شرط بهره‌مندی صادرکنندگان از معافیت مالیاتی است

عمل به تعهدات ارزی شرط بهره‌مندی صادرکنندگان از معافیت مالیاتی است
رنگرونا رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با بیان اینکه براساس قانون صادرکنندگان به هر شکلی از معافیت مالیاتی برخوردار هستند گفت: با این وجود عمل به تعهدات ارزی شرط بهره‌مندی صادرکنندگان از معافیت مالیاتی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رنگرونا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; به مشکلات مالیاتی صادرکنندگان اشاره و اظهار کرد: همچنان صادرکنندگان با مشکل مالیات مواجه هستند و در حال حاضر فعالین اقتصادی نیز مورد حسابرسی مالیاتی قرار می‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: محدودیت زمانی در نظر گرفته شده برای حسابرسی مالیاتی فعالین اقتصادی باعث شده فعالیت اقتصادی این افراد با مشکل مواجه شود.

,

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان بیان کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که فعالین اقتصادی با آن مواجه هستند این است که اعتبارات ارزش افزوده آنها مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد و این موضوع باعث تحمیل شدن هزینه اضافه برای فعالین این قشر از جامعه شده است.

,

وی با بیان اینکه مشکلات مختلفی برای فعالین اقتصادی استان توسط بانک مرکزی ایجاد شده است افزود: توجه و حل این مشکلات برای بخش خصوصی مهمتر از رفع تحریم‌ها است، در واقع بخش خصوصی با تحریم‌های داخلی مواجه هستند.

,

رنگرونا در مورد معافیت مالیاتی صادرکنندگان گفت: صادرات به هر شکلی از معافیت مالیاتی برخوردار هستند اما متاسفانه معافیت مالیاتی را منوط به عودت ارز حاصل از صادرات قرار دادند یعنی چنانچه صادرکنندگان نتوانند به تعهدات ارزی خود عمل کنند از مالیات نیز معاف نخواهند شد.

,

وی در مورد عملکرد صادرکنندگان استان زنجان نسبت به تعهدات ارزی عنوان کرد: خوشبختانه در استان زنجان صادرکنندگان تا حدودی توانستند به تعهدات ارزی خود عمل کنند.

,

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان اظهار کرد: چند نفر از صادرکنندگان با مشکل تعهدات ارزی مواجه بودند که برای حل مشکل تعهدات ارزی آنها با کمک سازمان صمت اقدام شده است و تقریبا در استان زنجان در حوزه تعهدات ارزی مشکلی وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه