اخبار داغ

سناریوی انتصاب مدیران ارشد با گرایشات تند اصلاح طلبانه؛

چه کسانی از تفرقه در بین نیروهای انقلابی شهرستان کبودراهنگ سود می برند؟

چه کسانی از تفرقه در بین نیروهای انقلابی شهرستان کبودراهنگ سود می برند؟
ناکامی دولت اصلاحات در انتخابات سال ۹۶ شهرستان کبودراهنگ و شکست مفتضحانه ی آن ها از کاندیدای انقلابی کلیه معادلات و پیش بینی های سران دولت را درهم شکسته و زنگ خطر شکست های بعدی انتخاباتی در این شهرستان را به صدا درآورده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، ناکامی دولت اصلاحات در انتخابات سال ۹۶ شهرستان کبودراهنگ و شکست مفتضحانه ی آن ها از کاندیدای انقلابی کلیه معادلات و پیش بینی های سران دولت را درهم شکسته و زنگ خطر شکست های بعدی انتخاباتی در این شهرستان را به صدا درآورده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

تعویض مدیران ارشد دولتی با هدف جبران ناکامی های گذشته

, تعویض مدیران ارشد دولتی با هدف جبران ناکامی های گذشته, تعویض مدیران ارشد دولتی با هدف جبران ناکامی های گذشته,

سناریوی انتصاب مدیران ارشد با گرایشات تند اصلاح طلبانه صرفا جهت کنترل و پیشگیری از تکرار شکست سال ۹۶ و پایان بخشیدن به تکرار ناکامی اصلاح طلبان در شهرستان کبودراهنگ

,

حذف نیروهای انقلابی و مقدمه سازی برای انتخابات ۱۴۰۰

, حذف نیروهای انقلابی و مقدمه سازی برای انتخابات ۱۴۰۰, حذف نیروهای انقلابی و مقدمه سازی برای انتخابات ۱۴۰۰,

حال مسئولان دولت اصلاحات با وجود تمامی ناکارآمدی ها و کاستی ها در ۸ سال گذشته نیم نگاهی به انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در این شهرستان دوخته اند تا شاید علاوه بر جبران شکست های گذشته میزان موفقیت و ثمره تاثیر گذاری بر آرای مردمی در این انتخابات را به سنجش بگذارند.

,

حذف مدیران انقلابی و تاثیرگذار ازمسئولیت های خطیر شهرستان در آستانه انتخابات به روش های مختلف و مقدمه سازی برای پیروزی کاندیدای مورد حمایت دولت، می تواند سند مهمی برای این ادعا باشد.

,

وحدت نیروهای انقلاب زیر رگبار تفرقه افکنانه اصلاح طلبان

, وحدت نیروهای انقلاب زیر رگبار تفرقه افکنانه اصلاح طلبان, وحدت نیروهای انقلاب زیر رگبار تفرقه افکنانه اصلاح طلبان,

عملکرد ضعیف دولت روحانی در ۸ سال گذشته و عدم تحقق وعده های انتخاباتی به ویژه در حوزه اقتصاد و نارضایتی مردمی شکست اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو را اجتناب ناپذیر خواهد کرد.

,

حال شنیده ها حکایت از تفرقه افکنی برخی جریان های اصلاح طلب در بین نیروهای انقلابی شهرستان کبودراهنگ دارد تا با این چالش توان نیروهای انقلابی را دچار فرسایش و تمرکز آن ها را متوجه مباحث حاشیه ای نمایند.

,

در این جا لازم است کلیه نیروهای انقلابی در شهرستان کبودراهنگ احساس تکلیف کرده و به دلیل مصلحت والا حتی از حقوق خود نیز بگذرند تا موجبات بهره برداری سوء جریان مقابل را فراهم نیاورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه