اخبار داغ

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی:

توسعه نیافتگی خراسان شمالی به دلیل بی ثباتی مدیریتی است/ تغییر در پایان دولت به ضرر مردم است

توسعه نیافتگی خراسان شمالی به دلیل بی ثباتی مدیریتی است/ تغییر در پایان دولت به ضرر مردم است
محمد وحیدی گفت: عامل اصلی توسعه نیافتن خراسان شمالی، بی ثباتی مدیریتی است بنابراین انتظار نمایندگان استان از نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور تثبیت مدیریت محمدعلی شجاعی به عنوان استاندار حداقل تا پایان این دولت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد وحیدی، نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با مباحث مطرح شده در خصوص تغییر استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: در سفر مقام معظم رهبری، عامل اصلی توسعه نیافتگی خراسان شمالی بی ثباتی مدیریتی اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه در دولت آقای روحانی تغییراتی زیادی در جایگاه استاندار ایجاد شده است، گفت: قطعا این جابجایی ها جز آسیب برای استان خراسان شمالی نتیجه ای نخواهد داشت.

,

وحیدی با بیان اینکه به معاون رئیس جمهور و معاون وزیر کشور اعلام کرده ایم که تغییر استاندار در پایان دولت به صلاح استان نیست، ادامه داد: گرچه هر مدیری در هر جایگاهی فعالیت دارد، شاید منتقدانی نیز داشته باشد.

,

نماینده مردم پنج شهرستان استان اضافه کرد: این جابجایی،  بسیاری از مدیریت های دیگر را هم تحت تاثیر قرار خواهند داد و عملا باعث می شود که مدیران نتوانند تصمیم منطقی برای آینده کاری شان بگیرند.

,

وی تصریح کرد:  استاندار و معاونانش در فضای مدیریتی کنونی و با ثبات به کار نگاه کنند و تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند.

,

وحیدی خاطرنشان کرد: در مدت زمان باقی مانده از پایان دولت تنها تغییر مدیرانی که بازنشسته شده اند، یا به صورت سرپرست خدمت می کنند، می تواند توجیه پذیر باشد که این مراحل نیز باید زودتر تعیین تکلیف شود تا با قوت در مدت زمان باقی مانده کار را دنبال کنند.

,

نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه این جابجایی با هر رویکردی، حتی رویکرد سیاسی بخواهد انجام شود به ضرر تصمیم گیرندگان نیز خواهد بود، گفت:  چنانچه افرادی دنبال بهره برداری انتخاباتی از این تغییر نیز باشند، قطعا کسی که دو سال در یک استان مدیریت کرده است، نسبت به کسی که تازه وارد استان شود، اشراف بهتری برای مدیریت انتخابات و برگزاری سالم آن دارد.

,

وحیدی با بیان اینکه انتخابات تک بعدی نیست، اظهار داشت:  دستگاه های اجرایی و نظارتی در انتخابات دخیل هستند و  چنانچه ایرادی در کار دیده شود،دستگاه های نظارتی رصد خواهند کرد.

,

نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس با بیان اینکه نمایندگان خراسان شمالی با جابجایی استاندار موافق نیستند، گفت: انتظار ما از  نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور تثبیت مدیریت در استان حداقل تا پایان این دولت است.

,

وی افزود: دولت تعهدات انجام نشده زیادی در استان خراسان شمالی دارد که امیدواریم  با تداوم مدیریت استاندار فعلی این تعهدات پیگیری و عملیاتی شود.

وحیدی خاطرنشان کرد:  عملا اگر استاندار در این شرایط تغییر کند، تعهدات و تفاهم نامه ها ماهیت اجرایی پیدا نخواهند کرد و دودش به چشم مردم خواهد رفت.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه