اخبار داغ

نماینده رفسنجان و انار در مجلس:

بایدن بداند که با ایران ابرقدرت مواجه است/ نیروهای اسلام باید همواره پا در رکاب باشند

بایدن بداند که با ایران ابرقدرت مواجه است/ نیروهای اسلام باید همواره پا در رکاب باشند
حسین جلالی گفت: بایدن باید بداند که امروز با ابر قدرت بزرگی به نام جمهوری اسلامی ایران مواجه است تا دیگر فکر براندازی، فشار حداکثری به ذهن او ورود نکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به برگزاری رزمایش های متعدد در روزهای اخیر توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: آرایش نظامی دشمن و به ویژه آمریکا و اسرائیل در منطقه این مسئله را تداعی می کرد که نقشه ای در اذهان غربی ها و اروپایی ها می گذرد و آنان قصد طمع به خاک جمهوری اسلامی ایران دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه آرایش نظامی دشمنان پدافندی بوده است، عنوان کرد: هراس دشمنان از جمهوری اسلامی ایران این بود که در سالگرد شهادت شهید سلیمانی واکنشی را تحت عنوان انتقام سخت از آمریکا و اسرائیل داشته باشند.

,

عضو کمیسون فرهنگی مجلس بیان کرد: آرایش نظامی دشمن در منطقه حالت تدافعی داشت و آنها به دنبال دفاع بودند که اگر جمهوری اسلامی ایران انتقام سخت گرفت، آنان آماده باشند.

,

وی با تأکید بر اینکه نیروهای اسلام همواره باید آماده و پا در رکاب باشند، تصریح کرد: بنابراین جمهوری اسلامی ایران برای آنکه آمادگی و اقتدار خود را به رخ غربی ها، آمریکا و اسرائیل بکشد و توانمندی های خود را به نمایش بگذارد، سلسه رزمایش هایی توسط نیروهای مسلح برگزار کرد.

,

حجت الاسلام و المسلمین جلالی ابراز کرد: بایدن باید متوجه باشد که امروز با ابر قدرت بزرگی به نام جمهوری اسلامی ایران مواجه است تا دیگر فکر براندازی، فشار حداکثری به ذهن او ورود نکند.

,

نماینده رفسنجان و انار در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری رزمایش های نیروهای مسلح، قدرت ایران که در پرتو رشادت ها و حماسه های سردار دل ها ایجاد شده را به نمایش گذاشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه