اخبار داغ

رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی:

پیگیر هتک حرمت به پرچم‌های عزاداری حضرت فاطمه(س) هستیم/ افراد خاطی باید مجازات شوند

پیگیر هتک حرمت به پرچم‌های عزاداری حضرت فاطمه(س) هستیم/ افراد خاطی باید مجازات شوند
طباطبایی گفت: پیگیر هتک حرمت به پرچم‌های عزاداری حضرت فاطمه(س) هستیم و قطعا هر گروه یا افرادی که اقدام به این کار کرده‌اند باید مجازات شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهدی طباطبایی، رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: هرکسی که به ساحت ائمه اطهار بی‌حرمتی کند و اقدام به تضییع شعائر دینی کند در ابتدای امر محکوم و منفور مردم خواهد بود و نمی‌تواند با این اقدامات از وجهه و عظمت ائمه اطهار بکاهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه پیگیر هتک حرمت به پرچم‌های عزاداری حضرت فاطمه(س) هستیم، گفت: اینکه این اقدام شنیع به چه افراد یا گروهی منصوب بوده، هنوز مشخص نشده است با این وجود شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی پیگیر شناسایی این افراد هست و شکایت خود را از این افراد اعلام می‌کنیم.

,

طباطبایی خاطر نشان شد: باید مشخص شود که آیا این افرادی که اقدام به هتک حرمت به پرچم‌های عزای حضرت فاطمه(س) کرده‌اند با گروه‌های انحرافی در مشهد مرتبط بوده‌اند یا خیر از این رو هر گروه یا افرادی که اقدام به این کار کرده‌اند باید به جزاء کارشان برسند.

,

رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی ادامه داد: گاهی اوقات جانمایی برخی پرده‌ها در سطح شهر اشتباه صورت می‌گیرد که در این موارد ابتدا به مساجد و هیئات مذهبی تذکر داده می‌شود و پس از آن در صورت عدم توجه، عده‌ای خاص مأمور جمع‌آوری یا جابه جایی آن‌ها می‌شوند اما در خصوص این اقدام شنیع این موضوع به صورت کامل رد می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه نتیجه پیگیری‌ها بعد از بررسی‌های دقیق اطلاع رسانی خواهد شد، تصریح کرد: حق مردم است که پیگیر این موضوع باشند که چرا در مشهد الرضا، پایتخت مذهبی ایران این چنین اتفاقاتی رخ داده و ما در شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی قطعاً پیگیر این موضوع خواهیم بود.

,

بنابراین گزارش، روز گذشته در فضای مجازی تصاویری از پاره شدن برخی از پرده‌های مشکی نصب شده در ایام فاطمیه مشهد منتشر شده که واکنش شدید مردم را به دنبال داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه