اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

پیش بینی اعتبار ۲میلیارد دلاری برای توسعه صنعت پتروشیمی در کرمانشاه

پیش بینی اعتبار ۲میلیارد دلاری برای توسعه صنعت پتروشیمی در کرمانشاه
شهریار حیدری از پیش بینی اعتبار ۲ میلیارد دلاری برای صنعت پتروشیمی و پالایشگاهی در غرب استان کرمانشاه خبر داد و گفت: تصویب طرح پالایشگاهی برای منطقه یک اتفاق خوب و یک تحول عظیم خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: شهرستان های حوزه انتخابیه غرب استان (سرپلذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین) ظرفیت مناسبی برای صنایع پتروشیمی دارد که بررسی این موضوع و همچنین بهره برداری از مخازن نفتی از طریق وزارت نفت در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: دوبار سوال از وزیر نفت در صحن علنی مجلس و دیدار های مکرر با مهندس زنگنه و جلسه با مسئولین وزارتخانه منجر به تصمیم گیری برای اعزام یک تیم کارشناسی و تخصصی به منطقه برای بررسی مطالبات ما شد.

,

وی تصریح کرد: هیئت کارشناسی به منطقه اعزام شدند و به مدت دو روز در منطقه حضور یافته و از مناطق مختلف بازدید کردند.

,

حیدری با بیان اینکه منطقه دارای مخازن گاز و نفت مناسبی است اذعان داشت: اولویت ما بهره برداری از مخازن گازی و ایجاد یک پالایشگاه گازی و پتروشیمی در منطقه می باشد که توافق شد وزارت نفت تیمهای تخصصی حفاری و سرمایه گذاری در بحث پالایشگاه را به منطقه اعزام کند.

,

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بهره برداری از مخازن گازی و ایجاد پالایشگاه یک اتفاق بسیار خوب در منطقه است که یک اتفاق تاریخی بوده و یک تحول عظیم برای منطقه خواهد بود.

,

حیدری تصریح کرد: در این طرح علاوه بر بهره برداری از مخازن نفت و گاز، رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال را نیز برای منطقه به دنبال خواهد داشت.

,

وی افزود: برای این طرح بزرگ ۲ میلیارد دلار اعتبار پیش بینی شده است که یک میلیارد دلار آن در حوزه پالایشگاهی و یک میلیارد دلار نیز در حوزه پتروشیمی خواهد بود و امیدواریم هرچه سریعتر این طرح به تصویب رسیده و به اجرا در آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه