اخبار داغ

مراسم رونمایی از لباس پاورلیفتینگ بانوان برگزار شد/ کمک‌های مومنانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

نصیرزاده: بانوان چند سال است که پاورلیفتینگ انجام می‌دهند/ احمدی: پاورلیفتینگ جزو رشته‌های پرطرفدار است

نصیرزاده: بانوان چند سال است که پاورلیفتینگ انجام می‌دهند/ احمدی: پاورلیفتینگ جزو رشته‌های پرطرفدار است
مراسم رونمایی از لباس پاورلیفتینگ بانوان و آیین کمک‌های مومنانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور اهالی این رشته و مسئولین وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیرو موافقت شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در خصوص فعالیت بانوان در رشته پاورلیفتینگ، مراسم رونمایی از لباس پاورلیفتینگ بانوان که با رویکرد فرهنگ و مذهبی ایران اسلامی جهت حضور بانوان ایرانی در مسابقات برون مرزی طراحی و تولید گردیده امروز در مجتمع کشتیرانی تهران برگزار شد.

,

در حاشیه این مراسم، آئین برگزاری کمک‌های مومنانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار و همچنین اولین آکادمی تخصصی پاورلیفتینگ بانوان نیز افتتاح شد.

,

در شرایطی که‌ فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام اعلام کرده بود این مراسم از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود، درنهایت با بیش از یک ساعت تاخیر و حدود ساعت ۱۱ مراسم رونمایی از لباس پاورلیفتینگ بانوان شروع شد.

,

عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی و فرشید طهماسبی مدیر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان در این مراسم حضور یافتند.

,

 

,

*نصیرزاده: بانوان چند سال است که پاورلیفتینگ انجام می‌دهند

, *نصیرزاده: بانوان چند سال است که پاورلیفتینگ انجام می‌دهند,

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مراسم کمک مومنانه به اقشار نیازمند، گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه، این مراسم برگزار شد. قشر زیادی از ورزشکاران و باشگاه داران دچار ورشکستگی شدند، بر همین اساس خیلی از قهرمانان جهان امروز تا حد بضاعت کمک کردند و بسته های معیشتی تهیه شد. این قهرمانان الگو هستند و امروز کار نمادین انجام دادند.

,

وی ادامه داد: کمیته پیشکسوتان برخی از باشگاه‌ها و ‌نیازمندان را شناسایی کرده و سیصد بسته توسط فدراسیون تهیه شده است. البته خود ورزشکاران نیز بسته‌های دیگری را تهیه و اقدام به توزیع کرده‌اند.

,

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره افتتاح آکادمی تخصصی پاورلیفتینگ بانوان گفت: بانوان چند سال است که پاورلیفتینگ انجام می‌دهند. چندی قبل با فعالیت رسمی این رشته در بخش بانوان موافقت و امروز هم آکادمی تخصصی پاورلیفتینگ بانوان در کشور افتتاح شد.

,

 

,

*احمدی: پاورلیفتینگ جزو رشته‌های پرطرفدار است

, *احمدی: پاورلیفتینگ جزو رشته‌های پرطرفدار است,

عبدالحمید احمدی در مراسم افتتاح اولین اکادمی تخصصی پاورلیفتینگ بانوان و مراسم کمک مومنانه به اقشار نیازمند، اظهار کرد: خوشبختانه جامعه ورزش در کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا امتحان موفقی داشت. از همان ابتدای شروع ویروس منحوس اتفاقات تلخ اقتصادی و معیشتی رخ داد، از جمله خود باشگاه‌های ورزشی ما هم از این اتفاق جدا نبودند.

,

وی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری از همان روزهای نخست شاهد فعالیت پررنگ فدراسیون‌ها و ورزشکاران در این رزمایش بودیم. قطعا همه این کمک‌ها برکت و گشایشی خواهد بود برای پیشبرد اهداف ورزش کشور، بنابراین از جامعه بدنسازی و پرورش اندام هم بخاطر این حمایت‌ها تشکر می‌کنیم. پس از حادثه سیل در ساخت مسکن جامعه ورزش هم همراهی می کنند که در این رابطه فدراسیون بدنسازی پیشگام بود.

,

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش افزود: پاورلیفتینگ جزو رشته‌های پرطرفدار است که انتظار می‌رود در آینده شاهد رشد و پیشرفت این ورزش باشیم.

,

احمدی خاطرنشان کرد: اصلح ترین مجموعه برای هدایت رشته‌های ورزشی خود فدراسیون‌ها هستند که اگر فدراسیون ها ارزش‌ها را حفظ کنند، نیازی نیست که نهاد دیگری برای حفظ ارزش‌ها ورود کنند و یا بخواهند این رشته را مدیریت کنند. ما حساسیتی روی فعالیت بانوان در رشته های ورزشی نداریم و اصل این است که مجموعه ورزش ما پاک باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه