اخبار داغ

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان خبر داد؛

ساخت پیست‌های دو و میدانی با هدف کشف استعدادهای دانش‌آموزی برتر

ساخت پیست‌های دو و میدانی با هدف کشف استعدادهای دانش‌آموزی برتر
سید محمد واعظی‌نژاد گفت: با توجه به درخواست هیات دو و میدانی استان کرمان، ساخت پیست های دو و میدانی در دستور کار است، تا این هیات بتواند استعدادها و ظرفیت های خوب را شناسایی کرده و با پرورش و شکوفا کردن این استعدادها قهرمانان ملی و بین‌المللی را تربیت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در دیدار دوستانه با اعضای هیات رئیسه، هیات دو و میدانی استان، بر اهمیت فراهم آوردن زیرساخت های ورزشی خصوصاً ورزش پایه و مادر دو و میدانی در آموزش و پرورش تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی از دغدغه و پیگیری اعضای هیات رئیسه، هیات دو و میدانی استان کرمان قدردانی کرد و گفت: این هیات با ارائه درخواست و رایزنی با نوسازی مدارس و آموزش و پرورش قصد دارد در فضاهای ساخته شده، توسط نوسازی مدارس که بعد از ساخته شدن تحویل آموزش و پرورش می شود بستری فراهم آورد تا رشته های متعدد و گوناگون دو و میدانی در آموزش و پرورش پیگیری شود.

,

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان افزود: در این تفاهم نامه فضاهای ورزشی آموزش و پرورش تعمیر و بهسازی می شوند و با توجه به درخواست هیات دو و میدانی استان کرمان، ساخت پیست های دو و میدانی در دستور کار است، تا این هیات بتواند استعدادها و ظرفیت های خوب را شناسایی و کشف کند و با پرورش و شکوفا کردن این استعدادها قهرمانان ملی و بین‌المللی را تربیت کند.

,

در ادامه این دیدار علی حیدری رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمان ضمن تشکر از همکاری همه جانبه مدیرکل نوسازی مدارس و مجموعه نوسازی مدارس با هیات دو و میدانی استان از دغدغه هیئت دو و میدانی استان کرمان برای کشف استعدادها خصوصاً در جنوب و شرق استان خبر داد و گفت: با راه اندازی پیست های دو و میدانی در جنوب و شرق استان که مورد استفاده دانش آموزان قرار خواهند گرفت، کمک می شود تا در آینده با کشف استعدادها و پرورش آنها اتفاقات خوبی را در این رشته پایه و مادر رقم بزنیم.

,

رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمان بر مدیریت و اطلاع رسانی به موقع و دقیق برای خروجی و بازدهی مناسب تاکید و ابراز کرد: نوسازی مدارس فضاهای خوبی را برای آموزش و پرورش مهیا می کند که در صورت حفظ و نگهداری از اماکن و تاسیسات ورزشی می توان‌ بیشترین استفاده را از فضاهای ایجاد شده برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه