اخبار داغ

حساسیتی روی فعالیت بانوان در ورزش نداریم؛

احمدی: ماجرای رسول‌پناه توسط حراست وزارت ورزش پیگیری می شود/ تذکرات لازم را به باشگاه پرسپولیس داده‌ایم

احمدی: ماجرای رسول‌پناه توسط حراست وزارت ورزش پیگیری می شود/ تذکرات لازم را به باشگاه پرسپولیس داده‌ایم
معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: ماجرای مهدی رسول‌پناه توسط باشگاه و حراست وزارت ورزش پیگیری خواهد شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم رونمایی از لباس پاورلیفتینگ بانوان که با رویکرد فرهنگ و مذهبی ایران اسلامی جهت حضور بانوان ایرانی در مسابقات برون مرزی طراحی و تولید شده، امروز با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان و اهالی این رشته در مجتمع کشتیرانی تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاح اولین اکادمی تخصصی پاورلیفتینگ بانوان و مراسم کمک مومنانه به اقشار نیازمند، اظهار داشت: خوشبختانه جامعه ورزش در کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا امتحان موفقی داشت. از همان ابتدای شروع ویروس منحوس اتفاقات تلخ اقتصادی و معیشتی رخ داد، از جمله خود باشگاه‌های ورزشی ما هم از این اتفاق جدا نبودند.

,

وی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری از همان روزهای نخست شاهد فعالیت پررنگ فدراسیون‌ها و ورزشکاران در این رزمایش بودیم. قطعا همه این کمک‌ها برکت و گشایشی خواهد بود برای پیشبرد اهداف ورزش کشور، بنابراین از جامعه بدنسازی و پرورش اندام هم بخاطر این حمایت‌ها تشکر می‌کنیم. پس از حادثه سیل در ساخت مسکن جامعه ورزش هم همراهی می کنند که در این رابطه فدراسیون بدنسازی پیشگام بود.

,

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش افزود: پاورلیفتینگ جزو رشته‌های پرطرفدار است که انتظار می‌رود در آینده شاهد رشد و پیشرفت این ورزش باشیم.

,

احمدی خاطرنشان کرد: اصلح ترین مجموعه برای هدایت رشته‌های ورزشی خود فدراسیون‌ها هستند که اگر فدراسیون ها ارزش‌ها را حفظ کنند، نیازی نیست که نهاد دیگری برای حفظ ارزش‌ها ورود کنند و یا بخواهند این رشته را مدیریت کنند. ما حساسیتی روی فعالیت بانوان در رشته های ورزشی نداریم و اصل این است که مجموعه ورزش ما پاک باشد.

,

وی در پایان مراسم در جمع خبرنگاران درباره اعزام بانوان در رشته پاورلیفتینگ به تورنمنت های بین المللی گفت: رشته‌هایی که‌ مجوز دارند، شانس اعزام خواهند داشت. با مدیریت و نظارت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شاهد توسعه فنی و اخلاقی رشته‌های بانوان در ابعاد همگانی و قهرمانی خواهیم بود.

,

احمدی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و فایل تصویری منتشره رئیس هیات مدیره این باشگاه اظهار داشت: تذکرات لازم را به باشگاه پرسپولیس داده‌ایم و پیگیری ماجرای مهدی رسول‌پناه توسط باشگاه و حراست وزارت ورزش انجام خواهد شد. استعفای ایشان را هم باید هیات‌مدیره تایید کند.

,

وی همچنین درباره بکارگیری یک مدیر بازنشسته در پست نایب رئیسی فدراسیون والیبال و حضور بازنشسته ها در انتخابات فدراسیون فوتبال تاکید کرد: استثنای قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها باید بررسی شود اما قانون مملکت لازم‌الاجراست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه