اخبار داغ

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور خبر داد؛

فروش بیش از ۳ هزار میلیاردتومانی محصولات نانو در کشور/ برنامه‌ریزی برای صادرات یک‌میلیارددلاری

فروش بیش از ۳ هزار میلیاردتومانی محصولات نانو در کشور/ برنامه‌ریزی برای صادرات یک‌میلیارددلاری
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان این‌که محصولات نانو در کشور بیش از ۳ هزار میلیارد تومان فروش دارد، گفت: امیدوار هستیم در افق ۱۴۰۴، صادرات یک میلیارد دلار محصولات نانو را داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، سورنا ستاری صبح امروز در حاشیه بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان در استان قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از ۵ هزار و پانصد شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد که از حمایت‌های مختلفی در قالب 100 طرح بهره‌مند می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،,

وی ادامه داد: این شرکت‌ها بسته به نوع ارائه خدمات دانش‌بنیانی که دارند خدمات را در حوزه‌های مختلف دریافت می‌کنند.

,

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور به نگاه ویژه مسئولان کشور به شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: یک اکوسیستم جدید در فضای دانش‌بنیان کشور ایجاد شده است و امیدواریم با حمایت و پیگیری در مسیر پیشرفت قدم بردارند.

,

وی علوم نانو را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: علوم نانو یکی از علوم پیشرفته کشور ما است و ما در برخی از علوم مثل هوافضا و سلول‌های بنیادی دارای رتبه اول هستیم و در بحث تولید علم نانو نیز در دنیا در رتبه چهارم قرار داریم.

,

ستاری تصریح کرد: در سال‌های اخیر دولت حمایت‌های جدی برای افزایش تولید محصولات نانو در کشور انجام داده است که در همه استان‌ها این مهم قابل‌مشاهده و ارزیابی است.

,

وی بیان داشت: فروش محصولات نانو در داخل کشور بیش از ۳ هزار میلیارد تومان است و برنامه‌ریزی گسترده برای صادرات آن در حال انجام است که امیدوار هستیم در افق ۱۴۰۴، صادرات یک میلیارد دلار محصولات نانو را داشته باشیم.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه