اخبار داغ

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

جایگاه ویژه حضرت زهرا (س) باید برای جامعه به خوبی معرفی شود

جایگاه ویژه حضرت زهرا (س) باید برای جامعه به خوبی معرفی شود
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب گفت: باید جایگاه ویژه حضرت زهرا (س) و فضیلت های آن حضرت را برای جامعه به خوبی معرفی و بیان کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در جوار حرم احمدابن اسحاق(ره) با حضور امام جمعه، جمعی از مسئولین و مردم ولایتمدار و دوستداران اهل بیت (ع) در شهرستان سرپلذهاب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این مراسم اظهار داشت: زنان مسلمان اگر بخواهد به رشد و تعالی برسند باید به دنبال الگوی متوازن باشند لذا حضرت فاطمه(س) در این راستا نقش مهم داشته و زنان می توانند در زندگی خود از درس های این بانوی بزرگوار بهره برند.

,

امام جمعه سرپل ذهاب در ادامه گفت: معتقدیم حضرت فاطمه(س) الگویی است که قابلیت عملیاتی شدن را دارد اما متاسفانه غفلت ما امروز منجر به افزایش آمار دختران مجرد، کاهش ازدواج، افزایش طلاق و مانند آن شده است پس بنابراین باید با جدیت و معرفت و بصیرت بالایی به این موضوع بنگریم و برنامه ریزی کنیم.

,

وی گفت: باید جایگاه ویژه حضرت زهرا (س) و فضیلت های آن حضرت را برای جامعه به خوبی معرفی و بیان کنیم و در این زمینه برنامه ریزی کنیم که قطعا حول محور وحدت خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه