اخبار داغ

از این پس فعالیت‌های بانوان مخفی نیست

مرزوقی: سه میلیون پاورلیفتینگ کار در بخش بانوان داریم/ بانوان می‌توانند در رقابت های برون مرزی شرکت کنند

مرزوقی: سه میلیون پاورلیفتینگ کار در بخش بانوان داریم/ بانوان می‌توانند در رقابت های برون مرزی شرکت کنند
نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به تعداد بالای بانوان پاورلیفیتینگ کار گفت: سه میلیون پاورلیفتینگ کار در بخش بانوان داریم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم رونمایی از لباس پاورلیفتینگ بانوان که با رویکرد فرهنگ و مذهبی ایران اسلامی جهت حضور بانوان ایرانی در مسابقات برون مرزی طراحی و تولید شده، امروز با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان و اهالی این رشته در مجتمع کشتیرانی تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

زهره مرزوقی نایب رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در خصوص آغاز کار پاورلیفتینگ بانوان، اظهار داشت: به صورت تخصصی بیش از سه میلیون نفر از بانوان زیر نظر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام فعالیت خواهند کرد. از این پس فعالیت‌های بانوان مخفی نیست. قرار است کلاس‌های آموزشی داوری و مربیگری کشور را برگزار کنیم.

,

نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش عنوان کرد: بانوان در مسابقات داخل کشور و رقابت های برون مرزی در آینده می‌توانند شرکت کنند. پاورلیفتینگ از سه حرکت لیفت، اسکات ‌و پرس سینه تشکیل شده است. یک فرصت خوب برای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام فراهم است. چون پاورلیفتینگ رشته ترکیبی است و سایر رشته‌های ورزشی هم کاربرد دارد.

,

وی ادامه داد: همچنین آکادمی تخصصی پاورلفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در باشگاه شاهین افتتاح خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه