اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی سرپل ذهاب:

رویکرد برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری دهه فجر در روستاها باید امیدآفرین باشد

رویکرد برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری دهه فجر در روستاها باید امیدآفرین باشد
اردشیر نورمحمدی گفت: این کارگروه با توجه به رسالت خود در امیدآفرینی در سطح نقاط روستایی و عشایری باید در دورافتاده ترین روستاها هم برنامه های خود را اجراء نماید و مردم روستاها را در برنامه های کارگروه مشارکت دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز جلسه کارگروه کمیته روستایی و عشایری دهه مبارک فجر با حضور رئیس جهاد کشاورزی سرپلذهاب و اعضای کمیته روستایی و عشایری در محل دفتر مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

اردشیر نورمحمدی در جلسه کمیته روستایی و عشایری دهه مبارک فجر ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: شایسته آن است اهداف گام دوم انقلاب، جهش تولید و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در تمام برنامه های دهه مبارک فجر به نحو مطلوبی گنجانده شود و منعکس شود.

,

وی با اشاره به رویکرد برنامه های کارگروه روستایی و عشایری گفت: این کارگروه با توجه به رسالت خود در امید آفرینی در سطح نقاط روستایی و عشایری باید در دورافتاده ترین روستاها هم برنامه های خود را اجراء نماید و مردم روستاها را در برنامه های کارگروه مشارکت دهد.

,

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا باید برگزاری برنامه ها طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی باشد و لذا الزامیست که سلامت عموم مردم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در اولویت قرار گیرد و در ادامه با همکاری دستگاه های اجرایی تلاش در جهت گرامیداشت تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره )داشته باشیم.

,

در ادامه جلسه مصوبات کارگروه کمیته چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصوب و جهت اجراء در ایام مبارک دهه فجر به ادارات مرتبط کارگروه ابلاغ شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه