اخبار داغ

در پی مطالبه جوانان اردل؛

مسائل و مشکلات بافت قدیم اردل مورد بررسی قرار گرفت

مسائل و مشکلات بافت قدیم اردل مورد بررسی قرار گرفت
مسائل و مشکلات بافت قدیم شهر اردل با حضور مسئولان شهرستانی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ در پی مطالبه جوانان بافت قدیم شهر اردل مبنی بر مشکلات این قسمت از شهر، با حضور محمود کیانی فرماندار، حجت الاسلام بهرامی امام جمعه، صفرعلی نصیری شهردار و شورای شهر و جمعی از مدیران و مسئولین شهر اردل این مشکلات بررسی و پیگیری شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
پای صحبت اهالی بافت قدیم شهر اردل که می‌نشینیم، از محرومیت های چندین ساله این منطقه و وعده های توخالی مسئولین می گویند.
,
 
,
شهرداری به بافت قدیم اردل اهمیتی نمی دهد
, شهرداری به بافت قدیم اردل اهمیتی نمی دهد,

صنعلی اسدی شهر اردل  یکی از اهالی شهر اردل در حضور مسئولین در خصوص مشکلات بافت گفت: شهردار شهر اردل دلسوز مردم بافت قدیم نیست.
,
,

اسدی با بیان اینکه کوچه های بافت قدیم در شان مردم این منطقه نیست افزود: بارها مسئولین شهری برای آسفالت و بازسازی کوچه های بافت قدیم قول دادند اما عملی نشد.

,

تا پایان سال کوچه های بافت قدیم آسفالت می شود

, تا پایان سال کوچه های بافت قدیم آسفالت می شود,
نورمحمد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهر  اردل درخصوص سوالات به وجود آمده از سوی مردم در خصوص مشکلات بافت قدیم شهر اردل گفت: مهمترین مطالبه مردم بافت قدیم آسفالت نبودن کوچه ها بوده که قول می دهیم تا پایان سال درصورت مساعد بودن هوا تمام کوچه های بافت قدیم را آسفالت شود.

صفرعلی نصیری شهر دار شهر اردل نیز اظهار کرد: تا یکی دو ماه آینده مشکلات مربوط به شهرداری رسیدگی و رفع خواهند شد، بی شک شهرداری نیز برنامه های خود را دارند که نیاز به همکاری و صبر مردم را دارد.
,
,
,
 
,
خیابان ها و کوچه های سطح شهر باید لکه گیری شوند

نصیری اظهار کرد: زیباسازی شهر یکی از خواسته‌های اصلی مردم است و اعضای شورای شهر و شهرداری بر زیرسازی، لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تاکید دارند.

محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل در این بازدید میدانی از مدیران و مسئولین مربوطه خواستار هر چه زودتر رفع این مشکلات شده است.

در پایان حجت الاسلام مهراد بهرامی امام جمعه شهر اردل بیان کرد که هیچ فرقی نباید بین مردم و محیط بافت فرسوده و بالا شهر از نظر امکانات و رفاهی و... باشد.
, خیابان ها و کوچه های سطح شهر باید لکه گیری شوند,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه