اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

عملکرد اقتصادی دولت تدبیر و امید بسیار ضعیف است/ بیشتر از 5 به تیم اقتصادی دولت نمی‌دهم

عملکرد اقتصادی دولت تدبیر و امید بسیار ضعیف است/ بیشتر از 5 به تیم اقتصادی دولت نمی‌دهم
شهریار حیدری گفت: من نیز عملکرد اقتصادی دولت تدبیر و امید را بسیار ضعیف ارزیابی می کنم و نمره ای بیشتر از ۵ به آن تعلق نمی گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، در خصوص نظر سنجی این شبکه اطلاع رسانی با موضوع عملکرد دولت تدبیر و امید، که 84 درصد از مردم نمره ضعیفی را به آن اختصاص داده اند، اظهار داشت: در این خصوص من نیز عملکرد اقتصادی دولت تدبیر و امید را بسیار ضعیف ارزیابی می کنم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید و در راس آن وزیر اقتصاد ضعیف ترین تیم در طول ۴۰ سال گذشته در کشور بودند.

وی خاطر نشان کرد: در این شرایط بحرانی و تحریم هایی که بر کشور ما حاکم بود، باید قوی ترین تیم اقتصادی انتخاب می شد اما با کمال تاسف ضعیف ترین تیم اقتصادی در تاریخ ۴۰ سال اخیر امور را در دست داشتند.

حیدری بیان داشت: اگر بخواهیم منصفانه امتیازی به شاخه ها و زیر شاخه های تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید بدهیم، نمره ای بیشتر از ۵ به آن تعلق نمی گیرد.

وی ادامه داد: در وضعیت اقتصادی مردم در طول دولت تدبیر و امید هیچ بهبودی ایجاد نشد بلکه روز به روز معیشت مردم ضعیف تر هم شد.

نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی بزرگترین و قوی ترین منابع خدادادی را در اختیار دارد و لازمه بهره برداری از آن حضور تیم اقتصادی قوی است اما متاسفانه چون تیم اقتصادی این دولت ضعیف هستند، نتوانستند از آن برای ارتقاء معیشت و اقتصاد مردم بهره کافی را ببرند.

وی ایران را کشوری غنی به لحاظ منابع خدادادی معرفی کرد و اظهار داشت: ما کمبود منابع در کشور نداریم بلکه مشکل مدیریتی در دولت داریم، یک فرد مدیر می تواند از این منابع خدادادی به درستی استفاده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه