اخبار داغ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان:

۱۶ کیلومتر پروژه چهار خطه در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

۱۶ کیلومتر پروژه چهار خطه در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد
کرم الهی گفت: 16 کیلومتر پروژه چهار خطه استان در دهه فجر به بهره برداری می رسد که 7.5 کیلومتر پروزه ازنا –شازند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، وحید کرم‌الهی اظهار داشت: پروژه کریدور بزرگراهی غرب تفویضی به استان ۹۴ کیلومتر بوده و شامل چهار خطه خرم آباد – نورآباد به طول ۸۰ کیلومتر و محور الشتر به فیروزآباد به طول ۱۴ کیلومتر است که طی سال های گذشته بیش از ۶۲ کیلومتر از این پروژه به بهره برداری رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به این که ۲۷ کیلومتر از این پروژه باقی مانده افزود: در صورت تامین اعتبار ۲۷ کیلومتر باقیمانده از این محور تا تابستان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

,

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: عملیات انجام شده در محور فیروز آباد -الشتر  شامل  ارزیابی و تملک اراضی و خاکبرداری، خاکریزی، احداث ابنیه فنی، دو لایه‌ساب بیس آهکی، یک لایه بیس  و دولایه آسفالت است.

,

کرم الهی بیان کرد: اعتبار هزینه شده در ۴.۵ کیلومتر این محور تاکنون بالغ بر ۸ میلیارد تومان بوده که برای تکمیل آن ۱۰  میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

,

وی با اشاره به محور کوهدشت – خرم‌آباد گفت: طول این محور ۸۷ کیلومتر است که تاکنون ۶۵.۵ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و تا دهه فجر ۸.۵ کیلومتر دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

,

سرپرست راه و شهرسازی لرستان اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای ۸.۵ کیلومتر قابل افتتاح محور کوهدشت – خرم‌آباد ۲۸ میلیارد تومان است که برای تکمیل ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

,

کرم الهی خاطر با اشاره به آخرین وضعیت چهارخطه  ازنا شازند افزود: قسمتی از این پروژه در حوزه لرستان به طول ۳۴.۴ کیلومتر است که تاکنون ۱۱.۲ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۷.۵  کیلومتر آن در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

,

وی بیان کرد: ۱۵.۷ کیلومتر از محور ازنا – شازند در حال انجام است که در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید و تاکنون  ۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و برای تکمیل این پروژه، ۹۵ میلیارد تومان نیاز است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه