اخبار داغ

اقدام تحسین برانگیز یک زوج درگزی؛

پیوند ازدواج در کنار مزار مطهر شهدای گمنام+عکس

پیوند ازدواج در کنار مزار مطهر شهدای گمنام+عکس
یک زوج جوان درگزی با همراهی خانواده‌های خود و با استعانت از اهل بیت و شهدا، زندگی مشترک خود را در کنار مزار مطهر شهدای گمنام درگز آغاز کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در روزهایی که مشکلات اقتصادی مردم در کنار شیوع بیماری کرونا، معضلات گسترده ای را برای ازدواج جوانان فراهم کرده، رخ دادن اتفاقات زیبایی در گوشه و کنار شهر سبب افزایش روحیه و دلگرمی برای قشر جوان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

البته خانواده ها نقش بسیار مهمی در ازدواج جوانها دارند. برخی از خانواده ها با تاکید بر اجرای سنت های بسیار سخت و نامعقول و مطالباتی که از طرف مقابل خود دارند عملا راه را برای هر گونه اقدام و یا حتی فکر کردن به ازدواج سد می کنند.

,

 در این میان هستند خانواده هایی که با توکل و امید بستن به وعده قطعی خدا برای برکت ازدواج، پای در راه نهاده و به شکل گرفتن یک زندگی کمک می کنند؛ زندگی آسانی که شروع آن با نام خداست و مزار مطهر شهدای گمنام برکت آن خواهند بود.

,

بابک ابراهیمی تازه دامادی که امروز در جوار مزار شهدای گمنام زندگی مشترک خود را آغاز کرد هدف از چنین کاری را اولا استعانت از ائمه معصومین و شهدا برای شروع یک تصمیم بزرگ و در ثانی ترویج سنت حسنه ازدواج آسان دانست.

,

حجت الاسلام ایروانی امام جمعه درگز که خطبه عقد این دو جوان درگزی را جاری کرد، با تشویق و ترغیب جوانان به آغاز زندگی های اینچنینی، گفت: خدای متعال وعده داده که با ازدواج و تشکیل خانواده به زندگی افراد برکت دهد و حتی در صورت فقیر بودن، آنها را از فضل خود غنی و بی نیاز کند.

,

امیدواریم خانواده ها این حرکت را سرلوحه و الگوی خود قرار داده و از شرایط کرونایی کشور که باعث تعطیل شدن مراسمات و دورهمی های پرهزینه و دست پاگیر شده استفاده کرده و جوانان را برای تشکیل یک زندگی آسان و ساده همراه با عشق و معنویت کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه