اخبار داغ

بازی با پیکان سخت است؛

ربیعی: در ۱۰ بازی گذشته تمام تیمم را در اختیار نداشتم/ امیدوارم هرچه سریع‌تر استادیوم مس ساخته شود

ربیعی: در ۱۰ بازی گذشته تمام تیمم را در اختیار نداشتم/ امیدوارم هرچه سریع‌تر استادیوم مس ساخته شود
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: امیدوارم هرچه سریع تر استادیوم اصلی ما ساخته شود تا بتوانیم در زمین چمن طبیعی بازی و تمرین کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل پیکان اظهار داشت: نتایج پیکان و جایگاهی که این تیم در لیگ دارد، کاملاً موید اهمیت و سختی بازی ما خواهد بود. از طرفی دیگر تلاش کردیم خود را از لحاظ ذهنی و تاکتیکی، مهیای بازی کنیم؛ با همه وجود دغدغه‌ها و مشکلاتی که داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه نارنجی‌پوشان خود را برای بازی درست در مدار تاکتیکی و فنی آماده می‌کنند، تصریح کرد: امیدوارم مس رفسنجان فردا با تمرکز کامل در اجرای فرامین تاکتیکی، موفق عمل کند. پیکان به‌خاطر حضور دو دوست بزرگوار یعنی اکبر محمدی که سال‌های قبل با هم فعالیت داشتیم و برایم قابل احترام است، و دوست بزرگوارم مهدی تارتار بسیار مهم و قابل احترام است. نتایج و شرایط پیکان را تبریک می‌گویم و برای این دو نفر، آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

,

سرمربی مس رفسنجان درخصوص مصدومیت‌های بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: این شرایط خیلی سخت است. محسن طرهانی، قائم اسلامی‌خواه، ناصر سالاری، رحیم زهیوی و محمدحسین کریم‌زاده مصدوم هستند و مسیح زاهدی هم کمی مریض است. پزشکان در این باره تلاش می‌کنند و موضوعی اجتناب‌ناپذیر است. در 10 دیدار گذشته، مسابقه‌ای نبوده که تمام تیمم را در اختیار داشته باشم. این موضوع می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که در حال بررسی درست مسئله هستیم.

,

ربیعی بخش عمده مصدومیت‌های بازیکنانش را مربوط به تناوب بازی آنها در چمن‌های مصنوعی و طبیعی دانست و بیان کرد: امیدوارم با تدابیر تیم مدیریتی مس و شرکت ملی صنایع مس ایران، هر چه سریع‌تر زمین تمرینی مناسبی برای تیم در رفسنجان و ورزشگاه اصلی ما آماده شود. می‌دانیم بازی کردن در چمن مصنوعی چقدر سخت است و ما و نساجی با این مسئله دست و پنجه نرم می‌کنیم. با اهمیتی که تیم مدیریت ما از جمله، زین‌الدینی، علیزاده و سعد محمدی برای فوتبال قائل هستند، امیدوارم زمین و ورزشگاه ما زودتر آماده شود.

,

وی با بیان اینکه باید تدبیر بهتری برای بازیکنان داشت، گفت: غالب مصدومیت‌ها در یک ناحیه بوده و میان بازیکنان شیوع پیدا کرده است. این موضوع شاید به‌ خاطر فاصله زیاد بازی‌ها در فصل گذشته و فشردگی مسابقات امسال است. با دو فیزیوتراپ برجسته صحبت کردم که گفتند درد همسترینگ شیوع زیادی میان بازیکنان داشته و ما هم شدیداً با این مسئله دست و پنجه نرم می‌کنیم. بچه‌هایی که هستند، با تمام درایت و تدبیر و با تمام وجود بازی می‌کنند.

,

سرمربی مس رفسنجان در مورد اینکه به بازیکنان جوان، زمان زیادی برای بازی نمی‌دهد و سعید کریمی را از لیست 18 نفره تیمش خارج کرده است، اظهار داشت: ما به بازیکنان جوان خوبی چون کریم‌زاده، ربیع‌زاده و ارجمندیان در این چند هفته بازی دادیم که بازیکنان جوان و خوبی هستند. وقتی تیمی از لیگ دسته اول به لیگ برتر می‌آید، محور تجربه در ابتدای لیگ به دلیل داشتن تجربه حضور در لیگ برتر پُررنگ‌تر است.

,

ربیعی در ادامه افزود: قطعاً باید بازیکنان جوانی در ترکیب تیم قرار بگیرند و آکادمی و کمیته فنی باشگاه، تدابیر ویژه‌ای برای این موضوع می‌اندیشند. امیدوارم باشگاه مس در تولید بازیکن نسبت به فصول گذشته عملکرد بهتری داشته باشد. برای کریمی هم شرایط ایده‌آلی نمی‌بینم و این بازیکن موارد انضباطی داشت که با او برخورد شد.

,

وی درخصوص اینکه تیمش مانند ماشین‌سازی تبریز، کمترین گل را در لیگ برتر به ثمر رسانده است، تصریح کرد: این سوال را به دو بخش و دو مقطع پنج هفته‌ای تقسیم می‌کنم. ما در پنج بازی ابتدایی با اینکه بازی‌های خوبی ارائه کردیم، نتوانستیم به گل برسیم. کارشناسان بر بازی خوب ما متفق‌القول بودند و مربیان هم از مس رفسنجان تعریف کردند که از همه آنها تشکر می‌کنیم. تلاش می‌کنیم سرمان به کار خودمان باشد و رفته رفته جلو می‌رویم.

,

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه 14،15 بازیکن جدید در تیمش دور هم جمع شده‌اند، خاطرنشان کرد: با احتساب بازیکنان زیر 23 سال، 14 بازیکن ما جدید هستند که هماهنگی تاکتیکی زمان می‌برد. مس مقابل استقلال، آلومینیوم، گل‌گهر، سایپا و تراکتور نتوانست به گل برسد اما در پنج بازی بعدی، شش گل زدیم و تمام گل‌های زده ما در پنج هفته دوم به ثمر رسید. توانستیم رشدی در مس ایجاد کنیم، اما هنوز جزو تیم‌هایی با پایین‌ترین گل زده هستیم. مطمئنم روندی که داریم، ادامه خواهد داشت.

,

ربیعی با اشاره به ضعف و اشتباه تیمش در گل‌هایی که دریافت کرد، گفت: گل‌هایی خوردیم که ناشی از ضعف و اشتباه بود. کار مربیگری یعنی همین. قسمت عمد کار من، اداره و مدیریت کار است. بخش عمده کار هم بر این است که تلاش می‌کنیم فرصت‌های گلزنی بیشتری بسازیم و موقعیت‌های کمتری به حریفان بدهیم. تلاش می‌کنیم نقاطی که در آن ضعف داریم، ترمیم کنیم و فکر می‌کنم هر چه جلوتر می‌رویم، بهتر خواهیم شد.

,

وی درخصوص پرتاب‌های بلند اوت نادر محمدزاده در تیم پیکان بیان کرد: پرتاب اوت یکی از تاکتیک‌های برجسته پیکان در ریتم بازی است و نقش بسزایی در آن دارد. ما در مس رفسنجان صاحب یک اوت‌انداز بزرگ در ایران یعنی علی علیزاده هستیم که مولد این مسئله است. به این جوان خوب در پیکان هم تبریک می‌گویم و پرتاب اوت هم مسئله‌ای تاکتیکی است که پیکان از آن استفاده می‌کند.

,

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به پرتاب‌های اوت معاون فنی این باشگاه در دوران بازیگری اظهار داشت: علیزاده نازنین ما برای پرسپولیس، استقلال، تراکتور، فجر سپاسی و تیم‌های ملی، از اوت دستی استفاده می‌کرد که این موضوع، یکی از موارد مهم بازی پیکان است. تلاش می‌کنیم با تدابیر ویژه با این موضوع مقابله کنیم.

,

ربیعی در پایان گفت: ان‌شاءالله همه در کشورمان، در رعایت پروتکل‌های مربوط به کرونا به هم کمک کنیم. خیلی سخت است آدم ببیند برخی‌ها، عزیزان خود را از دست می‌دهند و موضوع می‌تواند تألم‌برانگیز باشد. می‌خواهم به‌عنوان یک عضو حقیر از جامعه فوتبال بخواهم پروتکل‌ها را رعایت کرده و با کرونا مبارزه کنیم تا این ویروس از کشورمان خارج شود. برای همه، از جمله تیم پیکان و اکبر محمدی، مهدی تارتار و اصغر مدیرروستا که ارتباط حسنه‌ای با آنها دارم، آرزوی سلامتی و توفیق می‌کنم. انشاءالله شاهد بازی خیلی خوبی باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه