اخبار داغ

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مطرح کرد؛

اجرای عملیات خلع ید ۱۱۰ هکتار از اراضی ملی در اسلام آبادغرب

اجرای عملیات خلع ید ۱۱۰ هکتار از اراضی ملی در اسلام آبادغرب
عباس قنبری گفت: در حوزه استحفاظی شهرستان اسلام آبادغرب در سال جاری بالغ بر ۸۰ هکتار بصورت یکجا خط تنسیق اجرا شده و بالغ بر ۳۰ هکتار در مقیاس های کوچکتر خلع ید صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس قنبری در گفتگو با اسلام آبادخبر، اظهار داشت: در حوزه استحفاظی شهرستاناسلام آبادغرب در سال جاری بالغ بر ۸۰ هکتار بصورت یکجا خط تنسیق اجرا شده و در مجموع بالغ بر ۳۰ هکتار در مقیاس های کوچکتر خلع ید صورت گرفته است.

مدیر منابع طبیعی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: تعدادی از زمین خواران شناسایی شده و پرونده ایشان به دستگاه قضایی ارجاع شده است، البته این موارد مربوط به سال های گذشته است که هرساله اقدام به تجاوز به حریم اراضی ملی نموده و  به زمین کشاورزی خود الحاق نموده اند.

 قنبری عنوان کرد: شهرستان اسلام آبادغرب ۱۳۵ هزار هکتار اراضی ملی دارد که با توجه به گسترده بودن اراضی ملی شهرستان و محدودیت های بودجه و اعتباری، نقاط حساس جنگلی در طول سالیان گذشته و سال جاری در اولویت قرار گرفته و سالانه ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر خط تنسیق اجرا می شود و امسال نیز تاکنون ۲۰ کیلومتر خط تنسیق اجرا شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری دستگاه های قضایی و انتظامی شهرستان عنوان کرد: همکاری این عزیزان در حفاظت از اراضی ملی قابل تقدیر است و باعث دلگرمی همکاران ما شده است.

انتهای پیام/

, اسلام آبادخبر,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه