اخبار داغ

با رشد ۳۸۵ واحدی شاخص؛

بورس مثبت شد/ ارزش معاملات به بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان رسید

بورس مثبت شد/ ارزش معاملات به بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان رسید
ریزش شاخص کل بورس تهران پس از چند روز، امروز متوقف شد و با رشد ۳۸۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد قرار گرفت و ارزش معاملات بازار سهام به بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ریزش بازار سهام پس چند روز، امروز (سه‌شنبه) متوقف و شاخص کل بورس مثبت شد؛ هر چند شاخص هم وزن با افت بیش از ۶ هزار واحد قرمز رنگ بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معاملات بازار سرمایه امروز مانند روزهای گذشته با فشار فروش آغاز شد و شاخص کل در نیمه نخست معاملات روز جاری عقب‌گردی بیش از ۲۰ هزار واحد داشت اما در نیمه دوم و با افزایش تقاضا، روند بورس به سمت مثبت حرکت کرد؛ همچنین فشار عرضه کمتر شد.
,
 
,
شاخص کل که نزدیک به ۲۰ هزار واحد ریزش داشت و به محدوده یک میلیون و ۱۳۰ هزار واحد رسیده بود با ورود خریداران و حمایت از شاخص سازها از کاهش شاخص کل کاست؛ هر چند لرزان ولی سبز پوش شد.
,
 
,
معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۶۲۹ هزار معامله انجام دادند که مالکیت حدود ۱۳ میلیارد و ۵۲۳ میلیون سهم و اوراق دست به دست شد.
,
 
,
ارزش معاملات هم به بیش از ۱۵ هزار و ۹۶ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۱۳ هزار و ۳۹ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۸۲۷ میلیارد تومان از بورس خارج کردند. 
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با رشد ۳۸۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۰هزار و ۶۱۰ واحد رسید اما شاخص هم وزن منفی و قرمز رنگ بود و با ۶۴۶۲ واحد کاهش عدد ۴۳۰ هزار و ۴۲۰ واحد را ثبت کرد.
,
 
,
معامله گران امروز در بورس بیش از ۱۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب یک میلیون و ۱۴۴ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به بیش از ۹۸۳۸ میلیارد تومان رسید.
,
 
,
نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی ‌وصنعتی ‌چادرملو، ایران‌ خودرو و فولاد خوزستان با بیشترترین اثر  مثبت را بر شاخص داشتند و نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیشترین اثر منفی مانع رشد رشد بیشتر شاخص شد.
,
 
,
شاخص فرابورس ایران نیز امروز مثبت شد و با رشد ۹۴ واحدی به عدد ۱۷ هزار و ۵۳۰ واحد رسید.
, شاخص فرابورس ایران نیز امروز مثبت شد و با رشد ۹۴ واحدی به عدد ۱۷ هزار و ۵۳۰ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش ۲ میلیارد و ۳۵۳ میلیون سهم و اوراق را در ۴۸۵ هزار نوبت و به ارزش ۵۲۵۸ میلیارد تومان رسید.
,
 
,
نمادهای پلیمر آریا ساسول، سنگ آهن گهرزمین، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و فولاد هرمزگان جنوب  با بیشترین اثر مثبت در مثبت شدن شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند و نماد پتروشیمی مارون با بیشترین اثر منفی را بر اثر شاخص داشت.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه