اخبار داغ

فیلم؛

اعتراض مردم ازعدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی دفترپیشخوان دولت

اعتراض مردم ازعدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی دفترپیشخوان دولت
میناب مهد فرهنگ و هنر استان هرمزگان، امروز در یک خدمات پیشخوان دولتی نه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کند و نه صندلی برای مردم تدارک می بیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ روزهای ابتدایی ورود کرونا انگار یخ خیلی سخت و سردی داشت به گونه ای که سخت آب می شد و تمام مردم از شرکت در مراسمات عمومی واهمه داشتند، حالا اما در آستانه جشن تولد یک سالگی این ویروس منحسوس مسئولین با او انس گرفته و قرار نیست او را شکست بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روزهای ابتدایی ورود این ویروس، تمام اماکن دولتی و خصوصی از پذیرش افراد بدون ماسک ودستکش خود داری می کردند و از ارائه دادن خدمات به افراد بدون ماسک معذور بودند، حتی برای شما دوست عزیز؛ حالا اما ورود به اماکن دولتی و خصوصی رنگ آرامش به خود گرفته است، آنقدر آرام که نیازی نیست به خود سخت گرفته و روی صندلی بنشینی همین که روی زمین پر از گرد و خاک هم منتظر بمانی کارت پیگیری خواهد شد.

,

تمام این تفاسیر تصویر حال و روز میناب است، مهد فرهنگ و هنر استان هرمزگان امروز در یک خدمات پیشخوان دولتی نه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کند و نه صندلی برای مردم تدارک می بیند، افراد را که روی زمین می بینم مثال همان فرزندی شده است که از مادر خسته شده و روی زمین خاکی لم داده است.

,

مهدیه محمدی یکی از معترضین حاضر در این دفترپیشخوان در گفت و گو با هرمز اظهار کرد: قبل از ساعت ۸ صبح به این مرکز آمده ام در صورتی که ساعت به ۱۳ رسیده است و هنوز کارم انجام نشده است.

,

محمدی ادامه داد: مدارک تایید شده است اما کاربر می گوید همچنان باید صبر کنید، نمی دانم مگر تایید یک مدارک چقدر زمان می برد؟ از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ کار ۱۰ نفر هم انجام نشده است که نوبت به ما برسد؟

,

وی افزود: ستاد مبارزه با کرونا رعایت فاصله گذاری اجتماعی را الزامی کرده بود، اما این دفترپیشخوان هیچ نظارتی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی ندارد همچنین ستاد مبارزه با کرونا و مراکز قضائی اگر فردی را بدون ماسک درخیابان و محافل عمومی ببینند مجرم محسوب می کنند و برایش جریمه در نظر می گیرند، آیا نباید با این مراکز متخلف نیز برخورد قانونی صورت بگیرد؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه