اخبار داغ

تعویق اردوی وزنه‌برداری بانوان به‌علت کرونا/ تست کرونای دو ملی‌پوش مثبت شد

تعویق اردوی وزنه‌برداری بانوان به‌علت کرونا/ تست کرونای دو ملی‌پوش مثبت شد
تست کرونا دو ملی‌پوش وزنه‌برداری بانوان مثبت شد تا تمرینات با دو هفته تاخیر در روز پنجم بهمن آغاز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که قرار بود دور جدید اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان با هفت ملی‌پوش از 21 دی ماه در کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شود اما این اردوی در زمان اعلام شده، استارت نخورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ملی‌پوشانی که به اردو دعوت شده بودند می‌بایست قبل از حضور در تمرینات تیم ملی، جواب تست منفی PCR خودشان را به فدراسیون وزنه‌برداری تحویل می‌دادند. در نتیجه تست‌های اولیه وزنه‌برداران هیچ کدام مثبت نبود. از این رو فدراسیون وزنه برداری به تست  اولیه بسنده نکرد و مجددا از تمامی ملی‌پوشان تست PCR  می‌گیرد که در نهایت دو ملی‌پوش تست شان مثبت اعلام می شود. به همین منظور فدراسیون هر هفت ملی‌پوش را به خانه‌هایشان بازمی‌گرداند تا به مدت دو هفته قرنطینه شوند.

,

در این رابطه مریم منظمی در خصوص علت عقب افتادن اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان، اظهار داشت: وزنه‌برداران قبل اینکه وارد اردو شوند تست کرونا می‌دهند که مطمئن شویم، سالم هستند و همگی با جواب تست منفی آمدند. در فدارسیون وزنه‌برداری یک درصد احتمال دادیم که بچه‌ها در فاصله این چند روز کرونا گرفته باشند  اما در محل اسکان اردو باز هم از آنها تست گرفته شد.

, کرونا,

وی ادامه داد: دو نفر از بچه ها تست کرونا شان مثبت شد و از همین رو اردو را تعطیل کردیم. فدراسیون وزنه برداری با جدیت پروتکل‌ها را رعایت می‌کند. تمامی بچه ها را به خانه فرستادیم تا قرنطینه شوند. 

,

منظمی با اشاره به اینکه نفرات به صورت جداگانه به اردو خواهند آمد، خاطرنشان کرد: چهار ملی پوش یکشنبه 5 بهمن ماه وارد اردو می‌شوند سپس چهارشنبه (8 بهمن ماه) دو نفر تمرینات شان در کمپ تیم‌ها ملی شروع می‌کنند و شنبه (11 بهمن ماه) یک نفر به جمع اردونشینان اضافه خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه