اخبار داغ

موسوی در گفت‌وگو با دانا:

رئیس بورس گفت نمی توانم در برابر تظلم خواهی مردم بی تفاوت باشم/ اصل استعفای «قالیباف اصل» درست است

رئیس بورس گفت نمی توانم در برابر تظلم خواهی مردم بی تفاوت باشم/ اصل استعفای «قالیباف اصل» درست است
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای قالیباف در خصوص استعفایش از سمت ریاست سازمان بورس گفت که خسته شدم و عذاب روحی می کشم، مسئولیت سنگینی است، نمی شود در مقابل این‌همه تظلم خواهی های مردم بی تفاوت باشم.
[

«سید کاظم موسوی»، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون اقتصادی با حضور رئیس سازمان بورس گفت: جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس امروز با حضور رئیس مجلس، وزیر اقتصادی و رئیس سازمان بورس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه درباره سیر نزولی بازار سرمایه وبورس به طور مفصل بحث و گفتگو صورت گرفت ادامه داد: بحث ها مطرح شد منتظریم تا انشاالله نتیجه این مباحث برای مردم و سرمایه گذاران در بورس راهگشا باشد.

,

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی در پاسخ به اینکه در این جلسه درباره استعفای آقای قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس هم مطلبی مطرح شد یا نه عنوان کرد: بحث استعفای وی مطرح شد و آقای دژپسند هم گفتند که از 2 تا 3 ماه پیش این مسئله مطرح است.

,

موسوی با بیان اینکه رئیس سازمان بورس استعفا داده و استنباط من هم این است که دیگر به این سازمان برنمی گردد تاکید کرد: آقای قالیباف در این باره گفت که خسته شدم و عذاب روحی می کشم، مسئولیت سنگینی است، نمی شود در مقابل اینهمه تظلم خواهی های مردم بی تفاوت باشم.

,

وی با اشاره به اینکه برای طرف مردم هستیم تا مشکلاتشان حل شود نه آقای قالیباف اصل تصریح کرد: اینکه چرا وضع شاخص های بورسی اینگونه دچار نوسان شد نکته ای است که دلایل متعددی دارد، از جمله اینکه هماهنگی با وزارت صمت و بانک مرکزی وجود ندارد و همین باعث می شود به بازار سرمایه ضربه جدی وارد شود.

,

انتهای پیام/ک

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه