اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

وجود ۱۱۰ بیمارستان ناایمن در پایتخت/ دسترسی vip شهرداران در صدور پروانه بسته شد

وجود ۱۱۰ بیمارستان ناایمن در پایتخت/ دسترسی vip شهرداران در صدور پروانه بسته شد
سالاری گفت: دسترسی vip شهرداران مناطق در صدور پروانه ساخت و ساز در گودهای پرخطر را متوقف کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آتش نشانی در ساختمان پلاسکو اظهار کرد: ساختمان پلاسکو بلندترین ساختمان شهر ما بود اما ریزش این ساختمان ریزش نگاه بهره برداری همه ذی نفعان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
وی افزود: در شهر تهران با چالش‌ها و ابر چالش‌ها مواجه هستیم و همین وضعیت در کلانشهرهای کشور توسعه پیدا کرده است؛ اکنون دچار چرخه باطلی شدیم که باثه شده طرح تفصیلی شهر تهران به طور کلی مبتنی بر درآمدزایی باشد.
,
 
,
این عضو شورای شهر تهران گفت: زمانی که طرح تفصیلی ابلاغ شد محتوا هست که هیچ کدام محتوا تعیین تکلیف نشده است.
,
 
,
سالاری خاطرنشان کرد: شهر به تاخت و تاز سوداگری تبدیل شده است.شهرداران و شورای شهر تهران راحت ترین مسیر درامدزایی را انتخاب کرده اند.
,
 
,
وی ادامه داد: همانطور که حادثه زلزله بم یک نقطه عطفی برای کشور شد؛ حادثه ریزش ساختمان پلاسکو نیز مبحث ایمنی را در کشور مطرح کرد. شهرداران و شورای شهر را ممتاز اعلام کردند که بزرگترین طرح های عمرانی را اجرا کردند بدون توجه به نتیجه آن.
,
 
,
این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در پنجمین دوره مدیریت شهری تهران، تصریح کرد: پس از حادثه پلاسکو ماموریت های نرم افزاری را مورد توجه قرار داریم. لذا بیشترین بودجه به سازمان آتش نشانی اختصاص داده شد. همچنین یک بانک اطلاعاتی در خصوص ساختمان های در حال ساخت و ساختمان هایی که در گذشته ساخته شده است تهیه کردیم.
,
 
,
وی گفت: ۳۳ هزار ساختمان در تهران خطرناک شناسایی شده است. نظارت و مطالبه گری همگانی بیسیار مهم است از همین رو افشاگری کردیم تا مردم مطالبه کنند. البته ملاحظاتی از سوی سازمان های امنیتی داشتیم تا جلو سواستفاده گری برخی گرفته شود.
,
 
,
سالاری تاکید کرد: با وجود مشکلات اقتصادی برخی پاساژ ها ایمن سازی شدند و منجر به افزایش قیمت همان پاساژ ها هم شده است.
,
 
,
این عضو شورای شهر تهران گفت: دسترسی vip شهرداران مناطق در صدور پروانه ساخت و ساز در گودهای پرخطر را متوقف کردیم.
,
 
,
وی ادامه داد: مسئول نگهداشت در ساختمان ها نداریم؛ در زمان ریزش پلاسکو هیچ نهادی وظایف خود را برعهده نمی گرفت و به یکدیگر پاس میدادند که در نهایت طیف عظیمی از این نهادها از سوی دادگاه مقصر و مجرم شناخته شد.
,
 
,
سالاری تشریح کرد: در بین ۱۲ هزار ۵۰۰ ساختمانی که بر روی گسل های زلزله پایتخت است، ۱۵ بیمارستان، یک انبار نفت و ۳۶ مدرسه، ۹ وزارتخانه، ۶۶ برج و دو پمپ بنزین و… وجود دارد؛ هم‌چنین بر اساس پالایشی که چند سال گذشته صورت گرفت از بین ۳۳۰ بیمارستان، ۱۱۰ بیمارستان نا ایمن هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه