اخبار داغ

حضور قهرمان اسبق دوومیدانی و نماینده مردم سلماس در فدراسیون دوومیدانی/ دیدار رضازاده با صیامی

حضور قهرمان اسبق دوومیدانی و نماینده مردم سلماس در فدراسیون دوومیدانی/ دیدار رضازاده با صیامی
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با رییس فدراسیون دوومیدانی دیدار و در خصوص مسائل روز دوومیدانی گفت‌وگو داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون دوومیدانی، یعقوب رضازاده نماینده مجلس شورای اسلامی که خود از قهرمانان سابق و ملی پوش دوومیدانی بوده، در دیدار با هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی در محل فدراسیون پیرامون مسائل و موضوعات مختلف  ورزش اول المپیک به بحث و تبادل نظر نشستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این دیدار نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دوومیدانی ورزش استراتژیک و بسیار حائز اهمیت است افزود: من به واسطه اینکه خودم دوومیدانی کار بودم، از دشواری‌ها و مسائل این ورزش پایه و پرمدال به خوبی آگاهی دارم و امیدوارم هر کس در هر مسئولیتی که قرار دارد بتواند به خوبی شرایط را برای ظهور قهرمانان شایسته و افتخار آفرین در دوومیدانی ایجاد نماید.

,

هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی نیز در این دیدار ضمن ارائه مطالبی پیرامون اقدامات انجام شده در فدراسیون دوومیدانی از بذل توجه و حمایت‌های نماینده محترم مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

,

یعقوب رضازاده از قهرمانان و ملی پوشان سابق تیم ملی نیروهای مسلح کشورمان است که سابقه کسب مدال برنز مسابقات ارتش‌های جهان در کشور لیبی و همچنین کسب عناوین متعدد کشوری در دهه 60 هجری شمسی در مواد۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر را در کارنامه دارد.

,

در این دیدار علی رضایی سرپرست دییری فدراسیون و محسن برزگر محمدی مشاور عالی رییس فدراسیون دوومیدانی نیز در این دیدار حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه