اخبار داغ

حضور اعضای فراکسیون ورزش مجلس در فدراسیون بسکتبال+عکس

حضور اعضای فراکسیون ورزش مجلس در فدراسیون بسکتبال+عکس
اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در فدراسیون بسکتبال حضور یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، اعضای فراکسیون ورزش امروز با حضور در محل فدراسیون بسکتبال با رامین طباطبایی دیدار و گفت و گو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش، رضا حاجی پور نماینده مردم آمل و رئیس کمیته والیبال و بسکتبال فراکسیون ورزش مجلس، خوانساری کمیته والیبال و بسکتبال فراکسیون ورزش، میرمیثم اسداللهی دبیر فراکسیون ورزش، محسن فتحی نماینده مردم سنندج در مجلس و عضو هیات رییسه فدراسیون بسکتبال و احسان نظری مدیر رسانه فراکسیون ورزش از مهمانان فدراسیون بسکتبال بودند.

,

شرایط تیم ملی بسکتبال پس از کسب سهمیه المپیک، ارتقای سطح زیر ساخت ها و امکانات بسکتبال در شاخه های 5 نفره و 3 نفره با حمایت مجلس، توسعه ورزش بانوان، اختصاص کمپ های تمرینی بانوان و آقایان و… از محورهای گفت و گوی طرفین در این نشست بود.

,

پس از پایان این دیدار طباطبایی و کلاهی به همراه اعضای فراکسیون ورزش از هتل، سالن بدنسازی، تالار و محل فدراسیون بازدید کردند. در حاشیه این بازدیدها مهمانان با اعضای تیم ملی جوانان (کوچین آمل) که در سالن آزادی مشغول تمرین بودند، عکس یادگاری گرفتند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه