اخبار داغ

رئیس فدراسیون والیبال:

مجوز فعالیت سالن‌های ورزشی فقط برای تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ صادر شده است

مجوز فعالیت سالن‌های ورزشی فقط برای تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ صادر شده است
رئیس فدراسیون والیبال گفت: ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا فقط مجوز فعالیت سالن‌های ورزشی برای رشته‌هایی که در مسابقات لیگ حاضر هستند، صادر کرده و فعلاً مجوزی برای فعالیت عمومی باشگاه‌ها صادر نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا داورزنی امروز در حاشیه مجمع انتخابات هیات والیبال استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اعلام کرده که تمرین و فعالیت باشگاه‌هایی که مسابقات لیگ آن رشته برگزار می‌شود با رعایت پروتکل‌های ابلاغی ستاد، بلامانع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، طبیعی است که اگر استان زنجان هم تیمی در مسابقات لیگ برتر و دسته‌های پایین‌تر داشته باشد، مشکلی برای تمرین ورزشکاران در سالن‌های ورزشی ندارد.

,

داورزنی در پاسخ به اینکه چرا مجوز فعالیت سالن‌های ورزشی برای رشته‌های بدون برخورد مانند والیبال صادر نشده است، تصریح کرد: مجوزی که تاکنون صادر شده فقط برای تمرین ورزشکاران شرکت‌کننده در لیگ‌ها است.

,

رئیس فدراسیون والیبال گفت: هرچند والیبال، ورزش پربرخورد و مبارزه‌ای نیست اما به هر ترتیب با توجه به گسترش چند موج کرونا، شرایط جامعه و نگرانی ستاد ملی مبارزه با کرونا باید آنچه که صادر شده را انجام دهیم.

,

وی افزود: ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده که ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات لیگ، پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها برای مسابقات لیگ را اجرا کنند تا بتوانند بازی‌ها را در مسابقات سوپرلیگ و دسته یک انجام دهند و ما هم بر همین اساس، اقدام می‌کنیم.

,

داورزنی خاطرنشان کرد: ورزشکارانی که در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کنند می‌توانند در استان خود، فعالیت و تمرین کنند.

,

وی با بیان اینکه تمام تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی در بخش‌های آقایان و بانوان در استان خودشان تمرین می‌کنند، ابراز کرد: هم‌اکنون مسابقات لیگ والیبال در سطوح مختلف در بخش آقایان و بانوان با حضور 100 تیم در رده‌های مختلف بزرگسالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

,

به گزارش موج رسا؛ مجمع انتخابات هیات والیبال استان زنجان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد که در نهایت، روح‌اله حسنی با کسب 10 رای از 17 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئس هیات والیبال استان زنجان انتخاب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه