اخبار داغ

گزارش مردمی در کمتر 24 ساعت نتیجه داد؛

دستور فرماندار ساری به روسای 4 اداره برای حل مشکلات روستای «پروریج‌آباد»

دستور فرماندار ساری به روسای 4 اداره برای حل مشکلات روستای «پروریج‌آباد»
بعد از گزارش مطالبه‌گری بلاغ در راستای حل مشکلات مردم، فرماندار ساری امروز ضمن بازدید میدانی از روستای پروریج‌آباد، به روسای 4 اداره دستور داد مشکلات این روستا در سریع‌ترین زمان حل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سایت بلاغ مازندران در راستای رسالت واقعی و کمک به رفع مشکلات مردم اقدام به تهیه گزارشی میدانی از روستای پروریج‌آباد بخش کلیجانرستاق ساری کرده است تا صدای مردم به گوش مسئولان برسد.(اینجا بخوانید)

بعد از این گزارش در کمتر از 24 ساعت، صدام مردم به گوش مسئولان رسید و عصر امروز فرماندار مرکز استان به همراه تعدادی از روسای ادارات ساری از روستای پروریج‌آباد بازدید کردند.
 


عباسعلی رضایی فرماندار ساری برای پیگیری مطالبات و بررسی مشکلات مردم با همراهی بابایی بخشدار کلیجانرستاق و روسای ادارات آبفا، راهداری، گاز و بنیاد مسکن از روستای پروریج آباد بخش کلیجانرستاق بازدید کردند.
 
رضایی در این بازدید ضمن مشاهده میدانی از مشکلات روستای پروریج‌آباد از نزدیک با اهالی روستا و شورای محل دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرماندار ساری در این بازدید به روسای ادارات آب و فاضلاب، راهداری و حمل نقل پایانه‌ها، گاز و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دستور داد مشکلات این روستا را در سریع‌ترین زمان بررسی و رفع کنند.
 


وی با اشاره به اینکه مشکل گازرسانی روستا بعد از تهیه زمین برای ساخت ایستگاه گاز با قید فوریت انجام می‌شود، گفت: ادارات مربوطه موظف هستند مشکلات را رفع کنند و به مردم روستا قول دادم اسفندماه امسال به صورت میدانی روند پیشرفت کار را بررسی کنم.



به گزارش بلاغ، از فرماندار ساری صمیمانه تشکر می کنیم که صدای مردم را شنید و به صورت جهادی پای کارآمد و امیدواریم مشکلات این روستا هر چه سریع تر توسط ادارات مربوطه رفع شود چرا که همه باید بدانند این نظام و انقلاب هرچه دارد از این مردم دارد و به همین دلیل مردم صاحبان واقعی انقلاب هستند و نباید در خدمت رسانی به مردم کوتاهی شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, اینجا بخوانید,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
, ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه