اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس خبرداد؛

دانشگاه فرهنگیان در شهرستان گرمی راه اندازی می شود

دانشگاه فرهنگیان در شهرستان گرمی راه اندازی می شود
نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس از راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان خبرداد و گفت: دانشگاه فرهنگیان از ظرفیت شهرستان ها برای پرورش معلمان فرهیخته استفاده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان گرمی در گفتگو با سبلان ما ، به تبیین اهمیت دانشگاه فرهنگیان در پرورش معلمان پرداخت و گفت: با توجه به نیاز مبرم استان اردبیل به معلمان جدید و جذب دانشجو معلم جهت پرورش و جایگزینی با معلمان بازنشسته، طبق رایزنی با خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، مقرر شد پردیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان گرمی راه اندازی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی به مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: کمبود فضای آموزشی، خوابگاه و بودجه فرهنگی و عمرانی از جمله مشکلاتی است که دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با آن رو به رو است.

,

عضو هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با راه اندازی پردیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان گرمی ضمن کاهش مشکل فضای آموزشی این دانشگاه، ظرفیت شهرستان ها نیز در راستای پرورش معلمان فرهیخته برای آینده نظام تعلیم و تربیت بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه