اخبار داغ

واکنش کاربران فضای مجازی نسبت به اهانت به عزاداری حضرت زهرا(س) در نیشابور

واکنش کاربران فضای مجازی نسبت به اهانت به عزاداری حضرت زهرا(س) در نیشابور
کاربران فضای مجازی در نیشابور مجازات توهین‌کننده به عزاداری حضرت زهرا(س) در این شهرستان را از دستگاه قضا خواستار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در حالی که از دیروز خبر توهین یک اصلاح طلب و مسئول یکی از احزاب سیاسی این جریان به عزاداری حضرت زهرا(س) در فضای مجازی این شهرستان منتشر شده است، کاربران فضای مجازی نیز واکنش های زیادی در رابطه با این موضوع داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

, ,

اکانتی با نام ابوالفضل قدمیاری نوشته است: حزب مردم سالاری نیشابور شده است جایگاه هتاکان و توهین کنندگان به اهل بیت و جایگاه ولایت فقیه. این مرتبه اول و مطمئنا آخرشان نیست. آفای کواکبیان بفرمایید که این خظ و مشی را قبول دارند و یا اصلا از این اعمال با خبرند؟ فعلا دادستای این هتاک را خواسته

,

, ,

ریتر نیز نوشت: به کاربردن واژه نمایش برای برگزاری عزاداری فاطمیه در حسینیه امام خمینی توسط مسئول یک حزب اصلاح طلب در نیشابور هم توهین به مقام معظم رهبری است و هم عزاداران فاطمی. از مسئولان قویه قضاییه برخورد قاطع با این فرد هتاک را خواهانیم.

,

, ,

اکانت مهدیه نیز نوشت: سرطان اصلاحات نیشابور، تا اونجا ریشه دونده که یک اصلاح طلب، عزاداری تو بین رهبری رو نمایش می خونه! جوانان نیشابوری از مسئولین عقیدتی، سیاسی و فرهنگی شهرستان قلمدان های مرصع می خوان موضع خودشون رو صریح اعلام کنند.

,

, ,

حسن سلطانی، از دیگر فعالین توییتر نیشابور گفت: تا کی دستگاه قضای نیشابور اجازه خواهد داد که برخی افراد توهین کننده به مراسم عزارداری فاطمیه در بیت رهبری به فعالیت های وقیحانه خود ادامه دهند.

,

, ,

اکانت سورا پارت 2 نیز نوشت: کار به جایی رسیده که یک اصلاح طلب نیشابوری به خودش اجازه توهین به مراسم عزاداری حضرت فاطمه رو میده. قوه قضائیه کجاست؟

,

, ,

اکانت بانوی چادری نیز نوشت: واقعا شرم آور است این بی حرمتی ها در نیشابور ... متاسفم که این گونه آزادانه به اعتقادات مردم توهین میشه.. کسی هست جمعشون کنه و شرشون رو کم کنه؟؟؟

,

, ,

ماه و ماهی نیز در این رابطه توییت کرد: اگر دستگاه قضایی ورود نکند.. یقینا جوانان مومن نیشابوری این اهانت و دشمنی با اهل بیت را بی جواب نخواهند گذاشت

,

, ,

متین رضوی، خبرنگار خبرگزاری مهر در نیشابور نیز نوشت: یکی از فعالین اصلاح طلب تندرو در نیشابور که سابقه هتاکی را در کارنامه خود دارد، عزاداری دخت پیامر رخمت را به سخره گرفته و آن را نمایشی از سوی رهبر انقلاب خوانده است. انتظار است دستگاه قضا با این فرد هتاک که زخمی تازه بر دل شیعیان زده است برخورد کند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه