اخبار داغ

امام جمعه بافق:

مکان مناسب برای دوچرخه سواری بانوان ایجاد شود

مکان مناسب برای دوچرخه سواری بانوان ایجاد شود
حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر با بیان اینکه مکان مناسب برای دوچرخه سواری بانوان ایجاد شود، گفت: تجلیل از ورزشکاران برتر سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت الاسلام والمسلمین رضا سعادت فر امام جمعه بافق درر دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان و همچنین روسای هیات های ورزشی با بیان اینکه مسئولان به عنوان خادمین مردم تکریم و تجلیل از ورزشکاران برتر را سرلوحه کار خود قرار دهند، عنوان کرد: سعی خواهیم کرد جوانان پویا و برتر شهرستان در حاشیه برگزاری نماز جمعه به مردم معرفی و از آنان تجلیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی در پاسخ به خواسته رئیس اداره ورزش و جوانان در خصوص حمایت‌های همه‌جانبه برای راه‌اندازی مکانی مناسب به‌منظور فعالیت ورزشی دوچرخه سواری بانوان تصریح کرد: خواسته‌های به‌حق این قشر از جامعه باید مورد توجه خاص قرار گیرد.

,

امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: راه‌اندازی فضای مناسب قدمی برای رسیدن بانوان جامعه به هدف و آرزوهایشان است.

,

سعادت فر با اعلام آمادگی برای حمایت قاطع از توسعه امکانات ورزشی اذعان کرد: در رشته‌های مختلف ورزشی پهلوان پروری و خادم مردم جامعه پرورش یابد.

,

امام جمعه بافق همچنین مهمترین هدف ورزش را ارتقاء روحیه جوانمردی و فتوت عنوان کرد و افزود: رسیدن به این آمال و اهداف خود راهی به سوی سعادت و خوشبختی را هموار می‌کند.

,

وی در پایان از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق خواست تا اسامی ورزشکاران برتر و نخبگان شهر در اختیار ستاد نماز جمعه قرار گیرد و مراسم‌های بدرقه و استقبال این قشر به اطلاع دفتر وی رسانده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه