اخبار داغ

نماینده مردم شیروان خبر داد؛

اعلام کتبی مخالفت نمایندگان استان خراسان شمالی با تغییر استاندار/ جابه‌جایی شجاعی جنبه سیاسی و انتخاباتی دارد

اعلام کتبی مخالفت نمایندگان استان خراسان شمالی با تغییر استاندار/ جابه‌جایی شجاعی جنبه سیاسی و انتخاباتی دارد
علی جدی گفت: نمایندگان استان خراسان شمالی مخالفتشان با تغییر و جابجایی استاندار در چند ماهه مانده از دولت را به صورت رسمی و مکتوب به ریاست جمهور و وزارت کشور اعلام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه در بحث تغییر استاندار، دولت عملکرد مطلوبی نداشته است، گفت: طی دو دولت یازدهم و دوازدهم ، پنج جابجایی استاندار در خراسان شمالی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,  ,

وی با اشاره به اینکه نبود ثبات مدیریتی آسیب زیادی به استان وارد کرده است، ادامه داد: تغییر استاندار در  چندماهه مانده به پایان دولت دوازدهم به ضرر مردم است  و توسعه استان با این جابجایی با اشکال مواجه خواهد شد.

,

جدی با بیان اینکه با این جابجایی موافق نیستم، گفت: دولت اگر به فکر منافع مردم و استان است نباید دست به این تغییر بزند، مگر اینکه منافع دیگری را دنبال کند.

,

وی در پاسخ به این سوال که مطرح کردن تغییر استاندار در این زمان چه میزان می تواند جنبه سیاسی و انتخاباتی داشته باشد، گفت: قطعا وقتی تغییری به نفع استان و مردم نباشد، نمی تواند دلیل دیگری جز تامین منافع سیاسی و انتخاباتی عده ای را داشته باشد.

,

نماینده مردم شیروان با بیان اینکه مردم در تصمیم گیری های سیاسی و انتخاباتی پاسخشان را به عملکرد دولت نشان خواهند داد، اظهارکرد: با این تصمیم دولت همانند گذشته مسیر خطا را رفته است .

,

جدی با اشاره به اینکه نمایندگان استان مخالف این تغییر و جابجایی هستند، یادآور شد: استاندار فعلی نیز منصوب شده از سوی دولت بوده و انتخاب ما نیست که بگوییم ثباتش حتما منافع سیاسی جریان ما را دنبال خواهد کرد، بلکه دلیل مخالفت نمایندگان بخاطر مردم است چراکه جابجایی استاندار در این بازه زمانی مانده از عمر دولت جز ضرر چیزی نمی تواند داشته باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان خراسان شمالی مخالفتشان را با این تغییر و جابجایی  به صورت رسمی و مکتوب به ریاست جمهور و وزارت کشور اعلام کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه