اخبار داغ

فرماندار زنجان خبر داد؛

اختصاص بخشی از اعتبارات فروش پسماندهای روی به ساماندهی زنجانرود

اختصاص بخشی از اعتبارات فروش پسماندهای روی به ساماندهی زنجانرود
عسگری فرماندار زنجان از اختصاص بخشی از اعتبارات فروش پسماندهای روی به ساماندهی زنجانرود خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد ساماندهی وضعیت رودخانه زنجانرود اظهار کرد: کار ساماندهی زنجانرود آغاز شده و در دست اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه ساماندهی در غرب زنجانرود انجام می‌شود و از طرف سد حسن ابدال نیز برخی از اقدامات در دست اجرا است عنوان کرد: در داخل محدود شهری زنجان نیاز به همکاری شهرداری و اداره آب فاضلاب داریم که  باید پای کار بیایند.

,

فرماندار زنجان با تاکید براینکه جلسات هماهنگی جهت ساماندهی زنجانزود برگزار شده و دستگاه‌ها طرح‌های خود را آماده کردند بیان کرد: در طرح ساماندهی زنجانرود وظایف شهرداری، آب منطقه‌ای و آب فاضلاب مشخص شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: اعتباراتی برای ساماندهی زنجانرود تخصیص داده شده که از این اعتبارات جهت لایروبی این رودخانه استفاده می‌شود.

,

عسگری با تاکید براینکه انباشت زباله‌ها را طی سال‌های گذشته در رودخانه زنجانرود داشتیم افزود: لایروبی و جمع آوری زباله‌های رودخانه زنجانرود، آزاد سازی مسیر مسیل‌ها توسط آب منطقه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

,

وی با اشاره به اینکه متاسفانه عده ای با دیوار کشی و ساخت سازه‌ها وارد حریم و محدوده زنجانرود شدند ابراز کرد: در بحث ساماندهی زنجانرود اقدامات زیادی انجام شده و همچنان این اقدامات کماکان ادامه دارد.

,

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه از محل اعتبارات پسماند روی برای ساماندهی زنجانرود استفاده می‌شود گفت: اعتبارات خوبی از این محل برای اجرای طرح ساماندهی زنجانرود در نظر گرفته شده اما تا به امروز این اعتبارات محقق نشده است.

,

وی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه‌ای که داشتیم شهرداری باید نسبت به نصب آشغالگیر در ورودی زنجانرود اقدام می‌کرد تا از ورود زباله‌ها به رودخانه جلوگیری می‌شد.

,

عسگری بیان کرد: متاسفانه همچنان بخشی از آب‌ فاضلاب‌های خانگی زنجان به داخل رودخانه زنجانرود هدایت می‌شود.

,

وی با بیان اینکه در جلوگیری از ورود فاضلاب صنعتی اقدامات خوبی انجام شده است عنوان کرد: در حوزه فاضلاب خانگی به دلیل اینکه طرح شبکه فاضلاب همچنان به اتمام نرسیده شاهد ورود فاضلاب خانگی به زنجارود هستیم.

,

فرماندار زنجان با بیان اینکه آب‌های سطحی نیز زباله‌ها را وارد این رودخانه می‌کند بیان کرد: علاوه بر آن متاسفانه مردم هم نخاله‌های ساختمانی را در مسیر این رودخانه رها سازی می‌کنند که انباشت زباله‌ها مسیر رودخانه را غیرقابل تحمل کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه