اخبار داغ

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان یزد:

بازگشایی بیش از هزار مدرسه در استان یزد/ حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است

بازگشایی بیش از هزار مدرسه در استان یزد/ حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است
گلستانی‌فر گفت: یک هزار و ۲۷ مدرسه در استان یزد شامل ۶۱۵ مدرسه ابتدایی، ۳۱۲ مدرسه زیر ۵۰ نفر و ۱۰۰ هنرستان در دروس کارگاهی از امروز بازگشایی می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن گلستانی‌فر در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص وضعیت بازگشایی مدارس در استان یزد گفت: طبق اعلام نظر ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز اول بهمن‌ماه مدارس مناطقی که براساس معیار ستاد ملی مبارزه کرونا، مناطق  زرد و آبی محسوب می شوند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
وی ادامه داد: بر این اساس مدارس ابتدایی در پایه‌های اول و دوم ابتدایی، مدارس زیر ۵۰ نفر و دروس کارگاهی هنرستان‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی  بازگشایی می‌شوند و حضور این دانش آموزان در مدارس کاملا به صورت اختیاری و با صلاحدید خانواده‌ها صورت می‌گیرد.
,
 
,
رئیس روابط عمومی اداره کل اموزش وپرورش استان یزد عنوان کرد: یک هزار و ۲۷ مدرسه در استان یزد در مناطق زرد و آبی شامل ۶۱۵ مدرسه ابتدایی در پایه‌های اول و دوم ابتدایی، ۳۱۲ مدرسه زیر ۵۰ نفر و ۱۰۰ هنرستان در دروس کارگاهی از امروز با رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.
,
 
,
گلستانی‌فر ادامه داد: به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی حداکثر تعداد دانش‌آموزان در هر کلاس ۱۰ نفر خواهد بود و در مدارس نیز ضدعفونی انجام گرفته و شرایط برای حضور دانش آموزان فراهم شده است.
,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه