اخبار داغ

شروع مجدد مسابقات روحیه و انگیزه ورزشکاران را بالا می برد

گنجی: در زمان فدراسیون قبلی در اعزام های برون مرزی مشکل داشتیم/ خواستار حمایت از ورزشکاران هستیم

گنجی: در زمان فدراسیون قبلی در اعزام های برون مرزی مشکل داشتیم/ خواستار حمایت از ورزشکاران هستیم
قهرمان پرورش اندام آسیا گفت: با توجه به هزینه هایی که ورزشکاران دارند، شروع مجدد مسابقات باعث بالا رفتن روحیه و انگیزه آنها می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام فرشاد گنجی قهرمان پرورش اندام آسیا در خصوص انتظارات ورزشکاران از تغییر و تحولات جدید فدراسیون اظهار داشت: ما درخواست زیادی نداریم. بارها صحبت کرده ایم و خواهان حمایت فدراسیون از ورزشکاران هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قهرمان پرورش اندام آسیا در ادامه افزود: ورزشکاران در زمان فدراسیون قبلی با مشکلات زیادی بخصوص مشکل در اعزام های برون مرزی روبرو بودند؛ حالا انتظار داریم آقای نصیرزاده حامی ما ورزشکاران باشد. همچنین خیلی از ورزشکاران که در مسابقات آسیایی و جهانی حضور داشتند هنوز مطالباتشان را دریافت نکرده اند. امیدوارم رئیس فدراسیون به این مسائل بیشتر توجه کند و به بررسی و حل آنها بپردازد.

,

وی در پایان در پاسخ به این سوال که شروع دوباره مسابقات چقدر می تواند به پیشرفت پرورش اندام کمک کند، عنوان کرد: با توجه به هزینه هایی که ورزشکاران دارند، شروع مجدد مسابقات باعث بالا رفتن روحیه و انگیزه آنها می شود و نوید بخش مسابقات انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت های آسیایی و جهانی در آینده ای نزدیک است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه