اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان:

جوانی که با به آتش‌کشیدن خانه، مادرش را کشته بود، دستگیر شد

جوانی که با به آتش‌کشیدن خانه، مادرش را کشته بود، دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان فارسان گفت: جوان ۱۷ ساله‌ای که با به آتش‌کشیدن خانه، موجب مرگ مادرش شده بود، در "ده چشمه" دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعلی شکری در گفت‌‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه در "دِه چشمه"، واحد گشت کلانتری ۱۱ فارسان به همراه تیمی از نیروهای آتش‌نشانی و امدادی به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
فرمانده انتظامی شهرستان فارسان افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد که در اثر آتش‌سوزی اتاق سرایداری مدرسه، ۵ نفر از اعضای یک خانواده شامل پدر ۵۰ ساله، مادر ۵۰ ساله و ۳ فرزند پسر ۱۷، ۱۶ و ۱۰ ساله دچار سوختگی شده‌اند.
,

وی بیان داشت: آتش‌سوزی با تلاش عوامل آتش‌نشانی و امدادی مهار و مصدومین بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند ولی متأسفانه مادر خانواده در اثر شدت سوختگی در بیمارستان فوت کرد.

,
فرمانده انتظامی شهرستان فارسان ادامه داد: با توجه به فوت یک نفر از حادثه‌دیدگان، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فارسان با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز کردند.
,

شکری بیان داشت: با بررسی شواهد و مدارک موجود و انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس مأموران، نهایتاً مشخص شد که فرزند ۱۷ ساله خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی، به‌عمد منزل را به آتش کشیده است.

,

وی خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران این متهم دستگیر و در بازجوئی انجام شده به بزه انتسابی معترف و پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه