اخبار داغ

با حضور جمعی از مسئولان؛

مراسم معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان سنقر برگزار شد+تصاویر

مراسم معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان سنقر برگزار شد+تصاویر
مراسم معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنقر با حضور فرماندار این شهرستان و معاون دانشگاه علوم پزشکی استان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مراسم معارفه احسان مهری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنقر و تقدیر از زحمات علی کریمی رییس پیشین این اداره با حضور فرماندارسنقروکلیایی و معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

غلامرضا مرتضوی در این جلسه با تقدیر از زحمات آقای کریمی رییس پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنقر گفت: امروز کاهش آمار بیماران کرونایی در شهرستان در سایه همدلی و همراهی مردم خوب و مسئولین شهرستان از جمله آقای کریمی تحقق پیدا کرده که جای تقدیر و خدا قوت دارد.

فرماندار سنقر افزود: آرزوی سربلندی و موفقیت روزافزون را در جایگاه های بعدی برای ایشان داریم و امیدواریم فعالیت های دکتر مهری و سرپرست جدید این اداره در کنار مجموعه اداری شهرستان دست‌آورد ها و نتایج مثبتی حاصل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و پیگیر مسائل این حوزه در حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه شد.

بهره برداری از دستگاه امحاء زباله بیمارستانی، پیگیری افزایش ارائه خدمات توسط داروخانه شبانه روزی سطح شهر سنقر، تخصیص و افزایش برخی از اقلام دارویی در بیمارستان امام خمینی(ره)، پیگیری مشکلات راه اندازی کلینیک تخصصی بیمارستان سنقر ازجمله مواردی بود که توسط فرماندار مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه